Jump to content
CvGaming

Ban request [N.L.A] Unreal


Stefan

Recommended Posts

   Name: [SpetsnaZ] Kalle

        Offender-Name: [N.L.A] Unreal

        Date:  2019-01-31 19:45 

        Which rule(s) were broken: Metagaming

        Additional information: Två spetsnaz medlemmar blev dödade av polisen. ca 3 minuter efter att dom blev dödade skickade [N.L.A] Unreal ett SMS till mig och frågade vart polisen var, vi i spetsnaz hade under dessa 3 minuter inte informerat rebellerna om att vi hade blivit dödade. Jag svarade på SMS och sa att jag letar efter dem, och direkt efter jag skickat de smset undrar [N.L.A] Unreal vart på mappen. Jag ser detta som metagaming då ENDA sättet han kan ha vetat om att vi dog var via SIDE CHAT, han undrade inte heller vart i pyrgos vi dog, utan vart på mappen, detta betyder att han omöjligt kan ha hört skotten eftersom att han inte ens visste vart vi var. https://plays.tv/s/M4C88dpfmbs3

Edited by Stefan
Link to comment

Kan säga att jag hörde skott i pyrgos området, dessutom var detta en anordnad fight mellan NLA och APD
Vi fick svaret på var dom höll hus av dom själva nån sekund senare då det uppstod förvirring var vi skulle fightas med dom, detta kan nog någon i APD intyga även dom.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.