Jump to content
CvGaming

Ban request - Yin 2019-01-31 21:00


Abdull
 Share

Recommended Posts

Name: [AP] Ahmed Abdull

Offender-Name: Yin

Date: 2019-01-31 - Ungefär vid 21:00

Which rule(s) were broken: RDM, Scamming, Ingen engagement

Additional information: (Spela denna låten för extra känsla när ni läser min additional info https://www.youtube.com/watch?v=pUZeSYsU0Uk ? )

Jag, min kompis ([AP] Jimmie Åkersson) och vår gangmedlem ([AP] Yin) var påväg till Black Market för att köpa lite gear. Jag hade vid tillfället 400,500$ i kontant på mig. Jag och Jimmie flög i en helikopter medans Yin flög i sin egna. Yin var vid tillfället sur på Jimmie då Jimmie råkade crasha Yin's flygplan 5 minuter tidigare (detta är varför man i videon hör mig och Jimmie skoja om att Yin kanske kommer skjuta Jimmie). Vi går ut ur vår helikopter för att handla gear då vi ser Yin stå vänd mot oss med ett automatvapen i sina händer. Han riktar sitt vapen mot oss och avlossar totalt sex skott. Innan man hinner reagera inser vi att han har dödat oss båda utan att säga ett ord. Efter detta går han och lootar våra kroppar och sedan börjar han skjuta på min helikopter. Jag tycker att det är viktigt att trycka på punkten att Yin var med i vårat gäng. Jag trodde först att han trollade oss men jag insåg att han inte gjorde detta då han lämnade vårt gäng. Jag har efter händelsen växlat ord med honom över Steam men han visade ingen välvillig förståelse till att kompensera. Yin har enligt mig varit en riktigt trevlig kille och en bra lagkamrat under dessa fyra dagar jag har lärt känna honom. Alla medlemmar i vårt gang hade samma syn på honom och därför känns detta som ett knivstick i ryggen. Efter detta tappade jag, såsom mina gängmedlemmar, en otrolig mängd respekt för Yin. Vi tycker att detta var ett väldigt respektlöst drag av Yin och vi tycker därför att han ska få någon bestraffning för detta. Jag vill gärna också få kompensation för det jag förlorade (400k).

Videobevis: https://plays.tv/video/5c5353061459785a3a/ban-report-p-yin?from=user 

Link to comment
Share on other sites

@M. Carter, för att du ska förstå varför det som har hänt har hänt kommer en video ligga nedanför. När folk bara är ute efter att trolla och förstöra med flit ser jag inget fel i att skulden betalas på ett lite annorlunda sätt. Planets försäkring ligger på 625k varav Abdull förlora 400k. Som avbetalning på skulden döda jag då dessa två personer så Abdull gick miste om 400k, alltså skulden till mig är då avbetald och klar sedan att Jimmi är skyldig Abdull 400k är inte mitt problem. OBS: Det jag menar med att skulden är avbetald menar jag att du inte behöver betala dom extra 225k.

https://plays.tv/video/5c54a13f65eb1f545c/-

Snabbt svar skulle uppskattas då det bara är en timma kvar till 22:00. Mvh Yin

Edited by Yin
Link to comment
Share on other sites

@Yin Jag tycker inte att videon visar mer än att Jimmie råkar flyga in i en elledning? Även ifall det nu hade varit så att Jimmie trollade så hade du fortfarande inte haft någon anledning till att döda mig utan att säga ett ord?

Link to comment
Share on other sites

@AbdullAtt säga råka är en underskattning skicka video isåfall på att ni inte har planerat något för hur du pratar i Group Channel ligger du jämt före i info osv. Jag skulle mer säga att skulden mellan mig och gänget AP är avbetald sen att du gick miste om 400k får du ta med Jimmi. Det enda du har rätt i är att jag inte sa något.

Link to comment
Share on other sites

@Yin Först och främst är det du som väljer vem som flyger ditt plan. Att han krocka ditt plan ger inte dig en anledning till att skjuta någon för att "betala av en skuld". 

 

@Yin du har till 22:00 att refounda @Abdull $400.500, skriv när detta är gjort. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.