Jump to content
CvGaming

Kan ej joina


Benny The Koop
 Share

Recommended Posts

Har varit otroligt lång tid sedan jag körde på altis life servern och ville testa och joina men när jag joinar så blir det sending request UID och misslyckas konstant. Har jag missat något som man måste göra innan man kan joina. När jag senast körde så var det bara att joina och sen var det klart.

Link to comment
Share on other sites

Detta brukar bli då servern har ett fel. Men kan även bero på vissa andra saker. Jag kan utesluta att det är servern fel då det är andra spelare som kör i nuläget.

Vad heter din Arma 3 profil som du försöker logga in med så kan jag kolla loggarna vad du har för fel.

Testa detta sålänge:

- Starta om steam och se till att ditt steamkonto är online när du ska joina servern

- Se till att du har senaste versionen av Battleye (Verifiera Arma 3 i steam)

- Rensa MPMissionCache som ligger vid \AppData\Local\Arma 3

- När du startar ditt Arma 3, se till att du bara har startat 1 spel annars kommer det senaste startade Arma 3 ta över steam tjänsten.

Funkar inget av dessa så kan vi inte göra så mycket tyvärr. Då får du kontakta Bohemia Interactive.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Goatis said:

Vill flika in här att varit med om att detta skett när en spelares data blivit korrupt i databasen. Testa wipea han.

Snyggt Goatis! Fan du har inte varit tillbaka så länge men du är redan igång o fixar grejjer

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.