Jump to content
CvGaming

Ban Request [[)] Olsson 2019-02-02. 21:28


Recommended Posts

Vart är beviset? Du har länkat en video på NÅGON som står och lootar dig, där är inget namn på vem som lootar dig? 

Sen får du gärna hitta regeln i regelboken, för jag hittar inte den?

Edited by Guest
Link to comment
2 hours ago, Olsson said:

Vart är beviset? Du har länkat en video på NÅGON som står och lootar dig, där är inget namn på vem som lootar dig? 

Sen får du gärna hitta regeln i regelboken, för jag hittar inte den?

Abusing bugs or game mechanics for gain.

Det där är väl en bugg om jag inte misstar mig.

Link to comment
12 minutes ago, Öberg said:

Abusing bugs or game mechanics for gain.

Det där är väl en bugg om jag inte misstar mig.

En bugg är de la inte ser de mer som en funktion, hur som helst så var det inte jag som lootade oavsätt.

Link to comment
1 minute ago, Olsson said:

En bugg är de la inte ser de mer som en funktion, hur som helst så var det inte jag som lootade oavsätt.

Jag säger inte att det var du, mer mest att du ville se reglen.

Nja, en funktion är det ju inte riktigt då du inte kan springa fram och trycka "I" sen röra dig.

Link to comment
1 minute ago, Öberg said:

Jag säger inte att det var du, mer mest att du ville se reglen.

Nja, en funktion är det ju inte riktigt då du inte kan springa fram och trycka "I" sen röra dig.

De kan du ju visst eller va? När man lootar någon kan man röra sig direkt man behöver inte göra något speciellt?

Link to comment
13 hours ago, Olsson said:

När man lootar någon kan man röra sig direkt man behöver inte göra något speciellt

Har fan åkt på 2 bans för att röra mig när jag lootar, håller med att det är ren BS. Vad gör det ens för skillnad?

Det är inte spelarnas fel att bohemia suger på att göra spel. Det är knappast en bugg.

olsson likear sina egna kommentarer lmaoeksde

Link to comment

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.