Jump to content
CvGaming

Intressekoll och Formulär


M. Carter
 Share

Recommended Posts

Intressekoll och Formulär

Hej, nu har vi fått massor av förslag men det ligger bland olika trådar och bland diskussioner. Jag vill gärna ha det samlat på ett ställe, därför har jag gjort ett formulär som ni kan fylla i om ni vill påverka kommande patch. Ni kan önska er 3 saker som ni vill ha till patchen. Imorgon kommer jag börja kolla alla svar som jag har fått sedan kommer vi göra en bedömning i staff vad som kommer in och vad som inte kommer in.

Jag gör ett forumlär då jag inte vill ha en diskussion utan bara förslag/önskningar.

FormulärTänk på att det inte behöver vara funktioner eller skript, det kan även vara önskemål om att byta map eller modda servern.

 

Mvh M. Carter

Link to comment
Share on other sites

Hoppades på att vi kunde hålla formuläret rent.. Men det finns andra tankar om det för vissa.
Ni får chanser då jag lyssnar på er och försöker planera in lite tid för CvG utveckling men när ni inte ens kan hålla er för att slänga in en massa fuffens och annat skit så varför ska jag fråga er då?

Jag jobbar på servern för jag tycker det är roligt att programmera, sedan är det ännu roligare när man kan göra sådant folk vill ha och ser att det faktiskt används. Hade jag inte brytt mig om att förbättra denna server hade inte varit Dev här.

 

Ta era chanser att faktiskt få servern till något bra istället för att skicka in 4 formulär där ni skriver att ni är luckiiee och vill bli bannade och borttagen som mod.

 

Er som faktiskt använder denna korrekt Big ups.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, M. Carter said:

Hoppades på att vi kunde hålla formuläret rent.. Men det finns andra tankar om det för vissa.
Ni får chanser då jag lyssnar på er och försöker planera in lite tid för CvG utveckling men när ni inte ens kan hålla er för att slänga in en massa fuffens och annat skit så varför ska jag fråga er då?

Jag jobbar på servern för jag tycker det är roligt att programmera, sedan är det ännu roligare när man kan göra sådant folk vill ha och ser att det faktiskt används. Hade jag inte brytt mig om att förbättra denna server hade inte varit Dev här.

 

Ta era chanser att faktiskt få servern till något bra istället för att skicka in 4 formulär där ni skriver att ni är luckiiee och vill bli bannade och borttagen som mod.

 

Er som faktiskt använder denna korrekt Big ups.



Finns alltid ett gäng människor där mognadsnivån är lägre än gröna bananer, sålla bort dom bara och fokusera på de som faktiskt bidrar något till servern genom att komma med förslag för förbättringar :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.