Jump to content
CvGaming

Mods?


M. Carter
 Share

Mods  

50 members have voted

  1. 1. Mods

    • TFR - Task Force Radio | Ett radiomod
    • niArms
    • Vehicle mods - flera fordon. Allt från honda till lamborghini
    • TRYK's clothing
    • Övriga mods - skriv i kommentarerna vilka
    • Inga mods

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Vad sägs om några mods till servern?

Nu har jag kollat på alla förslag som kommit till servern och såg att det fanns intresse för att få in några mods på servern. Med detta menar jag inte att vi ska modda om hela servern och dra en wipe utan att lägga in några få mods som kan göra det mer intressant att spela på CvG. Så det inte tar er längre än 10 minuter att ladda ner att från början.

Tyck till och rösta. Håll även en låg ton mot varandra i kommentarsfältet då vi alla är här för att förbättra CvG - en ända onödig kommentar eller påhopp och jag tar bort den!

 

Mvh M. Carter

Link to comment
Share on other sites

Förstår att vi skulle hålla god ton, 

För tillfället har CvG inga spelare, jag tror inte att det skulle hjälpa att lägga till mods som man måste ladda ned PlayerSide för att kunna köra på servern?

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, C.Orkel said:

Förstår att vi skulle hålla god ton, 

För tillfället har CvG inga spelare, jag tror inte att det skulle hjälpa att lägga till mods som man måste ladda ned PlayerSide för att kunna köra på servern?

Finns det inte massa mods på workshop?

Edited by Johanees
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Olsson said:

Jo? Men vad spelar det för roll folk kommer fortfarande behöva ladda ner dom?

"Vad är skillnaden på att springa milen eller en kilometer? man behöver endå springa"

Det är avsevärt enklare att ladda ned ifrån steam, eftersom att dem flesta troligen har erfarenhet med just det.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Johanees said:

"Vad är skillnaden på att springa milen eller en kilometer? man behöver endå springa"

Det är avsevärt enklare att ladda ned ifrån steam, eftersom att dem flesta troligen har erfarenhet med just det.

Njaa. Det är ju mycket enklare via tex A3 Launcher.

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2019 at 5:13 PM, WoXXeN said:

Njaa. Det är ju mycket enklare via tex A3 Launcher.

ArmaSync är ganska bra om du har snabb nedladdningsserver

Inte för att jag vill ha mods på servern, men om ni fast beslutat för det så är det ett bra alternativ.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Spelat iprincip allt som har med mods att göra på arma, det är bara dumt. Onödigt. Om ni ska ha mods på servern så ska det vara vapen, inte bilar. Det är väldigt onödigt, bilarna e buggade. Sprängs lätt, extremt dålig handling osv. Ingen armor över huvudtaget. Ska ni lägga in mods ska ni antingen byta karta. Ex. Göra CVG Takistan med taskforce och allting. Så lägger ni in kartan, CUP_Weapons, CUP_Units, och resterande CUP mods. NiiArms kan ni också lägga till. Bilar kan ni också lägga till om ni vill men enligt mig är det bara jävligt onödigt. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2019 at 5:13 PM, WoXXeN said:

Njaa. Det är ju mycket enklare via tex A3 Launcher.

Det är absolut inte enklare via A3 Launcher. Det är bara jävligt jobbigt att använda. Gör en a3 sync ip bara till modsen eller ett google docs dokument man laddar ner. Lägger in modsen i din Arma3 launcher, klart.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 7/5/2019 at 8:20 PM, Wredig said:

Det är absolut inte enklare via A3 Launcher. Det är bara jävligt jobbigt att använda. Gör en a3 sync ip bara till modsen eller ett google docs dokument man laddar ner. Lägger in modsen i din Arma3 launcher, klart.

Vet du vad A3 launcher är? Du laddar ner det, klickar på "join server" och så är du inne. Launchern laddar ner alla mods åt dig om det behövs, du behöver inte göra nånting själv..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.