Jump to content
CvGaming

Aladidas Apd ansökan =)


Aladidas
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : Aladidas

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198174341840

Age? : 17 (fyller 18 i år) 

Do you speak both Swedish and English?: yes box

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: nej, bara som medic

If yes, what servers?: ..... 

Do you have a working microphone?: ja

How long have you played on CvGaming?: minst 400h (har 1000+ på spelet) 

Have you been banned before?: Ja, för looting typ 2015 eller 2016

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: självklart 

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: yes box

Can you follow orders from a younger person?:

Yup

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) bra role-playing 

2) bra skytt 

3) bra kommunikation 

4) bra på att köra 

5) mogen

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Har kört på CV sen 2015 som civ och lite medic och vill nu testa köra som snut

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Upprätthålla ordningen på ön och hålla tillbaka rebellerna där dem hör hemma. Se till att inga olagliga aktiviteter sker. 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Ha roligt tillsammans och behandla varann med respekt 

What is your input on using lethal force?:

Rösten är det vapen i första hand sedan el pistol. Men om situationen kräver så är det skarp som gäller. 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Först och främst finns det inga snutar än så antal bidrar jag med men också är jag bra på rp och skytte 

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Ligger högst på prio listan

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
Föddes på ön med familj på en bondgård med 2 syskon. Odlade potatis och när det fanns tid över hjälpte jag farsan med coppar grävning. Det var en dag då jag jobbade hos farsan och vi var på väg till coppar köparen. Som rebellerna dök upp från ingenstans och riktade vapen mot oss och sprängde min fars lastbil med coppar. Det var då jag fattade att mer poliser behövdes på altis. 

 

Tell us a little about yourself!

17 år bor vid gbg och går tredje året på el. Försöker få galonis att sluta dupa på min fritid. Men det är hopplöst

 

Edited by Aladidas
Ändrade lite årtal
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.