Jump to content
CvGaming

Bannad i 5 dagar p.g.a att polisen gråter när de inte vinner.


Gigantosor
 Share

Recommended Posts

Jag ([C.D.F] Lars och [C.D.F] Christopher) såg polisen jaga en oskylldig civil. Vi tyckte att det var fel, så vi la oss för att varna dom med skott. Då stannar dom och VÄLJER att hoppa ut, sedan försökte de döda oss och vi dödade 4 poliser (2v4). Sedan blev det instant ban i 5 dagar för RDM. Detta tycker jag är fel och förstör RP. Vi stortrivs annars på servern och 5 dagar är överdrivet. 1 Dag kan jag förstå, men ha svårt att greppa 5 j**la dagar. Och kan poliser SNÄLLA sluta gråta när de inte vinner. Poliser har ju ändå massor av OP saker ändå, t.ex döda i safezone, få vapen lått som fan mm. Vi dödade de första två för att de pekade vapen mot våra huvuden, sen dödade vi de andra två för att de attackerade oss. Det var selfdefence. Vi vill fortsätta köra på denna fantastiska server. Vill så gärna spela nu sista tiden på lovet. Förlora inte två stora medlemmar som supportar det ni gör.

 

Tack.

 

-Lars aka Gigantosor

och

-Christopher

 

=)

Link to comment
Share on other sites

Skulle vilja veta i vilken bildfrekvens Konstapel Chertok har vapnet mot ditt huvud?
Och så vitt jag vet så jagade polisen en Hatchback Sport som körde en bra bit över 200.

 

Sen så är det inte första gången som Herr. Gigantosor är i blåsvädret. 

Det var även en fågel som viskade i mitt öra hur ni smutskastat servern någonstans...

 

Möjligtvis att jag kan gå med på att ta bort den om 2 dagar. RDM tas inte lätt här.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.