Jump to content
CvGaming

Banned


OlleBolle
 Share

Recommended Posts

1. Hur blev jag bannad: Jag var ute på väg till coppar mine Men då så crasha mitt internet så när mitt internet funkade igen försökte jag joina men JAG VAR BANNAD?!?!?!?!??

2. Kan jag bli unbannad? Det är den enda bra servern jag kör på  :(

Link to comment
Share on other sites

[ban Appeal] [Olle]

Name: Olle

Date: 2015-1-2

Reason.  Hej jag börjar med att berätta hur jag blev bannad jag och min kompis hade precis minat lite coppar så vi hade 30k var så vi köpte varsin pickup och köpte kläder efter en minut så crasha min kompis Vi fixar den och fortsätter Men till slut så märker jag att han slutar svara i skype och att jag inte kan styra min bil Och allt stannar då kommer det up en Röd text som står reconecting 1,0 , 2.0 , 3.0 osv (vi upptäckte att mitt internet hade Crashat Det gör det minst 5 gånger varje dag vet inte värför)men nu när jag fixat mitt internet så  täckte jag logga in men då gick det inte DET Stog att jag hade blivit bannad (det var min första dag på den servern DEN BÄSTA servern) Jag blev jätte ledsen  :(    :o och förvånad Jag undrade hur jag blivit bannad det stog inte. men det stog perm ban vilket jag tror betyder [PERMANENT BANNED] så jag skyndade mig Hit för att skriva denna Request om att bli insläpt igen (medans har jag kört på andra servrar men där har det inge gåt så bra Det har varit tråkigt och såvidare jag VILL JÄTTE GÄRNA KÖRA PÅ DENNA SERVEr jag tästade En annan svensk server SecretOne.net MEN DÄR SUGER POLISERNA Dom bryr sig inte om rån eller någonting dom bara dödar och Impoundar och ignonerar Men poliserna i CVGAming är Jätte hjälpsamma. "Ö någonting som är Polis och chera Dom är JÄTTE SNälla (lol det rimmar) Men snälla Jag vill jätte gärna in DEn här servern är bäst JAg saknar den!!!  :unsure::( 

Link to comment
Share on other sites

Hello Olle.

Sorry for taking this in English, but its good incase someone else wants to review or look at this incident.

 

Anyhow:

You where kicked (not banned) for following:

31.12.2014 16:12:37: Olle (xxxxx ip) xxxx guid - #11 "sServer) then {
(ask me for details) = (createGroup sideLogic) createUnit ["logic", [1,1,1], [], 0, "FORM"];
publicVariable "(ask me for details)"

'Ask me for details' = Known cheat name.
Then i manually banned you permanently due to the cheatengines name being in the commands you where executing.

Alltho the action is nothing strange the part that you are creating a sidelogic/unit and then with a common cheatname in the line is very strange indeed.

Please contact me on teamspeak to talk futher about this. (export regedit for me to investigate, check your machine, etc etc).

 

Cheers

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.