Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] Lowen


Lowen
 Share

Recommended Posts

Name: [T.U] Lowen

Date: 2015-01-07

Reason: Tänkte att det är lika bra att jag lägger in en ban appeal eftersom det är en perm.

Ok, så.. Vi i T.U hade nyss vart i en fight med N.L.A på deras ö för att dem choppa/sprängde några av våra HEMMTs.
Vi kommer till Syrta och vi alla är trötta och några loggar ut. Jag springer runt i Syrta, hoppar över/går över massa saker och sen när jag kommer till huset som är bredvid General Store så kunde jag på nåt sätt vara under golvet i det huset..
Jag säger åt en av T.U medlemmarna att han får 100k om han lyckas döda mig när jag är där under, men det kunde han inte. Detta varar i några minuter.
Jag vet att det var fel att vara under huset. Jag är helt fläckfri sen tidigare så jag förstår inte riktigt varför det blev en permban. Jag lovar och svär att det ej kommer upprepas om jag nu blir unbannad.
Skulle aldrig nånsin använt golv glitchen för att få ett advantage i en gunfight eller liknande, det var bara en "fun thing" innan jag loggade ut.
Så jag loggade ut, tog mig en liten powernap på ungefär en timme, kommer tillbaka och märker att några har skrivit att jag blivit permbannad in-game så jag satt här som ett frågetecken och undrar vad jag blivit bannad för och sen slår det mig att det var för golvgrejen.
Det är en roleplay server och man ska inte göra saker in-game som man inte kan göra irl, jag har lärt mig det nu.
Jag skrev till Legacy om detta på TeamSpeak och han sa något om en fotbollsplan som folk glitchat sig in för länge sedan och att andra T.U medlemmar fått en varning. Jag har vart i TU sen November(ungefär) och vet ingenting om detta.

Jag finns på TeamSpeak om det skulle vara något.

Link to comment
Share on other sites

Vad jag nämnde för dig är att TU blivit varnad för sådant betende förut och därför så dömde jag hårdare på det.

Ifall du var med i TU eller inte det spelar inte så stor roll eftersom ni var 2-3 medlemmar som vistades i området samt att eran ledare stod och tittade på, och även själv försökte hoppa in under huset även han!
Självklart så kan man försöka komma fram till en bättre lösning men då behöver jag tala med en del andra admins om hur vi ska lösa det.

För exploits är något som vi ser mycket hårt på och kommer inte att accepteras under några omständigheter!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.