Jump to content
CvGaming

RDM av polis


A. Savage
 Share

Recommended Posts

Name: [A.L.I] SavaGE

Offender-Name: [A.P.D] A.Öberg OCH [A.P.D] D.Chertok (igentligen dom alla som var inne då dom lät NLA ta bandit district)

Date: 2015-01-10

Reason: Började med att NLA tog över Bandit District efter att The Mouf hade gjort det,

polisen dödade inte EN enda NLA snubbe där inne, därför ville vi åka dit och titta vad som hände.

Polisen förklarar i videon att dom tog det lungt osv, men endå så tog NLA pointen. Bilen som ''teleporterade'' är antingen desync eller så tp'ade han, jag vet faktiskt inte.

Jag låg utanför zonen och jag började höra skott mot mig, jag väljer att stoppa undan vapnet när han kommer men jag blir ändå skjuten, vilket jag tycker är väldigt dumt bara.
Ursäkta min väldigt arga vän i videon också.
 
 Vill  helst inte att någon i A.P.D eller tillhörandes denna grupp som dödade mig granskar denna video då dom antagligen kommer säga något annat och försvara varann.
 
Link to comment
Share on other sites

Då polisen inte kan "nollställa" bandit som dom kan med fed är tyvärr enda utvägen just nu att tillkalla NLA. Eftersom både NLA och APD är officiella fraktioner på servern så har vi på admin- och fraktionsmöten bestämt att detta var det smidigaste sättet att lösa det på just nu. Hade vi inte valt att göra på detta sätter så hade APD fått ligga och och bevaka stället till restart vilket skulle ta tid från alla andra spelare på servern som kan behöva polisens hjälp.

 

Skulle du finna någon annan lösning så är det bara att rita ner hur.

Link to comment
Share on other sites

  • A gang will be judged for its actions as a group. (This applies for example if the gang leader of your gang declares war)

 

 

Din gängmedlem var inne i bandit området och sköt mot polisen, polisen ser att ni är i samma gäng och därutav skjuter dem dig också.

 

Dem andra punkterna

 

Glider in här lite snabbt och klargör en sak bara. :ph34r:

Det var inte "teleport".

 

Då polisen inte kan "nollställa" bandit som dom kan med fed är tyvärr enda utvägen just nu att tillkalla NLA. Eftersom både NLA och APD är officiella fraktioner på servern så har vi på admin- och fraktionsmöten bestämt att detta var det smidigaste sättet att lösa det på just nu. Hade vi inte valt att göra på detta sätter så hade APD fått ligga och och bevaka stället till restart vilket skulle ta tid från alla andra spelare på servern som kan behöva polisens hjälp.

 

Skulle du finna någon annan lösning så är det bara att rita ner hur.

 

Declined, locked and moved

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.