Jump to content
CvGaming

Ban appeal - [T.U] Arre.H


s1lversp00n
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

Name: [T.U] S1lver

Date: 2015-01-19

Reason: Detta är endast ett svar på ban requesten på Arre som lades upp idag. 

Anledningen att det är en appeal är för att det inte ens går att kommentera ban-request (kanske man kan få göra i framtiden).

Personen som blev dödad har inte tillräckligt med information om vad som egentligen hände.  

 

Jag gör allt som banditerna säger och ger dom allt jag har på mig

 

 

när jag står där naken framför banditerna säger jag några saker om deras gäng

då bestämer sig Arre för att slå ner mig och avrätta mig som inte ens kan försvara mig eller ens vara ett hot mot dom just då

 

Har du detta inspelat? Enligt bilden kan det lika gärna handla om att vi skjuter ett extra skott i kroppen på [NLF] Harvey bara för att försäkra oss om att han är död, efter att vi redan tagit hans vapen och kläder. 

Link to comment
Share on other sites

Enligt bilden kan det lika gärna handla om att vi skjuter ett extra skott i kroppen på [NLF] Harvey bara för att försäkra oss om att han är död, efter att vi redan tagit hans vapen och kläder. 

 

 

Du ser klockan där i mitten på skärmen som står på 2.5 sekunder?

Den räknar ner från 3(?) sekunder ifall jag inte har fel, så måste säga att ni var snabba på att ninja hans gear ifall ni nickade det på en halv sekund och 34 hundradelar! All Creds till T.U!

 

 

Det kan va från 5 sekunder med men men..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.