Jump to content
CvGaming

Tack för denna tid!


Legacy™
 Share

Recommended Posts

Män och kvinnor, pojkar och flickor!

Har haft en underbart bra tid här och hittat en hel hög med awesome personer under den tiden som jag har spelat på CvGaming så jag vill passa på att tacka alla som spelat här och gjort denna tiden så bra som den varit! Alla som jag bannat och alla som skällt ut, inget har varit personligt utan det har varit mitt jobb att sträva efter att reglerna följts. 

På sista tiden så har jag känt att jag tappat fästet allt mer och att fokus glidit iväg från det som spelar roll! Jag tycker att allt som görs ska göras för servern och alla dessa beslut ska tas från folk som känner till servern eftersom att det är dessa som tvingas "leva" med besluten!
Har även skett en del beslut jag inte kan ställa mig bakom eller som jag kan acceptera och därför har jag valt att tacka för mig och röra mig vidare mot nya mål! Idag och imorgon är troligtvis sista gången som jag kommer att befinna mig här eftersom jag känner att det bara finns negativa tankar efter dem senaste veckorna men jag ska inte heller glömma allt vi gjort möjligt här!

Tack till NLA och tack till polisen till allt RP jag fått uppleva med er men tack till alla Civila som gett oss jobb också. Till och med TU och CN, utan er hade servern varit en "trevligare" plats men också en tråkigare plats!

 

 

To my Scandinavian friends, this is my final goodbye! I will return later tonight and tomorrow but after that i wont be with you guys anymore!

I have stepped down as admin and also as a player! Thanks for an amazing time, and a special thanks to CN for being so awesome! You were always my fav-gang!


Iallafall, keep it real och lyssna på era admins! Tveka inte att få era åsikter hörde även om det krävs lite gnäll! :D
 

Sorry if my grammar and spelling sucks in this post but im way to drunk to type!

Legacy

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att du lämnar, och jag hoppas verkligen inte att min kritik mot PMC har något som helst med saken att göra. :/

 

Absolut inte Mahone! Alla idéer behöver kritik liksom! Sålänge den är konstruktiv som din var så anser jag den vara bättre än folk som lägger "+1"!

Link to comment
Share on other sites

Absolut inte Mahone! Alla idéer behöver kritik liksom! Sålänge den är konstruktiv som din var så anser jag den vara bättre än folk som lägger "+1"!

Då slipper jag ha dålig samvete över det. Men jag hade sett fram emot att lira med Bubba Tucker som för övrigt är ett klockrent namn. :)

Link to comment
Share on other sites

Lycka till i framtiden, mannen (din bangare!). Var bär det av härnäst?

 

Tänker inte dra advertisement! Men sitter i TS om du är intresserad av att veta!

 

Will miss you Legacysan  :cry:

 

I will miss you 2!

 

kommer att sakna dig hade det bra nu 

 

Detsamma mannen!

 

Have a good one Legacy, we will miss you <3

 

Thanks! You will be missed aswell my knights of Finland!

 

Du kommer vara saknad <3

 

Detsamma! <3 <3

 

Då slipper jag ha dålig samvete över det. Men jag hade sett fram emot att lira med Bubba Tucker som för övrigt är ett klockrent namn. :)

 

Haha Bubba Tucker! Utbölingen från söder! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.