Jump to content
CvGaming

Rust - Minecraft


NorreN
 Share

Recommended Posts

Undrar hur många är det som spelar på minecraft servern? ( skrev här för jag inte hittade något bra ställe att lägga den i minecraft delen)

 

 

För som jag förstod det så hostade rust och minecraft på samma server och det blir ostabilt när båda är på, så frågan är hur många är det som spelar.

 

Rust var riktigt roligt och hade för mig att vi var runt 10+ som brukade spela under dagen och skulle vara riktigt kul att spela igen, för om det är mer som spelar rust kanske det går att ta upp den igen och om de blir för ostabilt kanske ta ner minecraft servern?

Link to comment
Share on other sites

minecraft spelar inte jätte många från Cvgaming utan folk utifrån som vi drar in till servern via voting som finns på 3 ställen. så vi birdar med nytt folk till communityn.

Vi har iallafall minst 10 aktiva personer på den om dagen. 

EDIT:
Dom tog bort Epoch och la till minecraft igen så rust ska nog inte ta den platsen.

Link to comment
Share on other sites

Vad jag inte förstår är varför CV hostar den gamla versionen av Rust istället för den nya som dom arbetar med?

Dom körde legacy vilket är gamla. Nya heter bara rust har jag för mig. Tycker den är bättre faktiskt i crafting(nya)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.