Jump to content
CvGaming

This is how the NLA handles informers who works for the f*cking police, May they rest in hell


Guest
 Share

Recommended Posts

Good evening, Ladies & Gentlemens.

 

Today is a very sad day for the National Liberation Army.
 
We had to say goodbye to two former members who have been caught playing for two teams, They have been seen working for the APD as informers under their stay in the NLA.
 
This video below is for you, the people we serve and protect. To show you what we do with people affiliated with the APD.
 
May they rest in hell.
 
 
 
Another point of view:
 
Link to comment
Share on other sites

Det är ju roligt att Hampus kallar de som har stött polisen för horor medans han själv försöker att bli en :)

Kolla hans ansökan själv om du vill :P :

Du får inte glömma bort att det vi håller på med är Rollspel, Bara för att någon säger tex, Hata rebellerna! Hata polisen! betyder inte att dom i själva verket gör det utan i 9 av 10 fall så är det en person som lever sig in i rollen.

 

Jag som varit polis tidigare på servern är nog en utav dom som älskar mer än någon annan här på servern att slänga C4 på mina gamla kollegor och vara allmänt spydig mot dom ingame - Det betyder inte att jag är ett arsle mot dom offgame, då är vi fortfarande polare :)

Link to comment
Share on other sites

Du får inte glömma bort att det vi håller på med är Rollspel, Bara för att någon säger tex, Hata rebellerna! Hata polisen! betyder inte att dom i själva verket gör det utan i 9 av 10 fall så är det en person som lever sig in i rollen.

 

Jag som varit polis tidigare på servern är nog en utav dom som älskar mer än någon annan här på servern att slänga C4 på mina gamla kollegor och vara allmänt spydig mot dom ingame - Det betyder inte att jag är ett arsle mot dom offgame, då är vi fortfarande polare :)

 

 

THIS!    :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Du får inte glömma bort att det vi håller på med är Rollspel, Bara för att någon säger tex, Hata rebellerna! Hata polisen! betyder inte att dom i själva verket gör det utan i 9 av 10 fall så är det en person som lever sig in i rollen.

 

Jag som varit polis tidigare på servern är nog en utav dom som älskar mer än någon annan här på servern att slänga C4 på mina gamla kollegor och vara allmänt spydig mot dom ingame - Det betyder inte att jag är ett arsle mot dom offgame, då är vi fortfarande polare :)

Det måste vara svårt för er att hålla vänskapen på sätt och vis IRL samtidigt som man försöker att vara en nemesis på roleplay.

 

Själv har jag förlorat 2 av mina egna IRL vänner på det viset :)

Link to comment
Share on other sites

Det måste vara svårt för er att hålla vänskapen på sätt och vis IRL samtidigt som man försöker att vara en nemesis på roleplay.

Själv har jag förlorat 2 av mina egna IRL vänner på det viset :)

Jag är också lite överraskad att NLA inte blir argare då det faktiskt nästan bara är dem som dör ;)

//Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Jag är också lite överraskad att NLA inte blir argare då det faktiskt nästan bara är dem som dör ;)

//Rasmus

ha ha ha ha ha ha ha, du kanske ska hoppa in på servern och spela ibland, så vet du hur det ligger till egentligen! ;) <3

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.