Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] [SC] Roger Svensson


Simon
 Share

Recommended Posts

Name: [sC] Roger Svensson

Date: November-December cirka

Reason: 

Hejsan!
För ungefär tre - fyra månader sedan så blev jag bannad från den här servern på grund av duping. Jag erkännde allting och jag tog mitt straff för det jag gjorde. Jag lämnade då in en pban appeal eftersom jag gärna ville ha en chans att be om ursäkt för det som hände men jag fick som svar att jag skulle återkomma när allting "hade lagt sig" Jag tänkte att det kanske skulle gå att lätta på bannan nu då jag verkligen har saknat den här servern och jag förstår hur hårt admins på den här håller på reglerna och om jag får komma tillbaka så kommer jag att respektera och hålla mig till dessa regler. Jag skulle även vilja lägga till (även om det inte gör något) att jag tidigare kommer från spel som t.ex. Just Cause 2 och GMod. Vilket gör att det är helt normalt för mig att ''fuska'' till mig saker när jag spelar. Därför såg jag inte allvaret när jag dupade, vilket jag självklart gör nu. Jag tror jag är redo för att komma in på servern och starta om på nytt då jag nu förstår allt jag gjort fel och jag vet garanterat att jag inte kommer att göra om det.

Tack!

Simpen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.