Jump to content
CvGaming

Mahone Says Hi! - En stream för de skadeglada...


A. Mahone
 Share

Recommended Posts

Hallå!

 

Jag har idag skapat ett twitch-konto som jag tänkte använda till streamande när andan faller på.

http://www.twitch.tv/mahonesayshi

 

Det ska vara fem minuters delay (kanske 5 min + 20 sek) för att minska risken för stream sniping.

Får se hur fördröjningen fungerar, möjligen får jag höja eller sänka den. Jag kommer också att blocka vissa sekvenser som t ex bandit eller FED och när jag köper saker. Vid nattetid eller på vardgagsförmiddagar har vi ibland det lite roligt på servern, som Go kart-race eller testande av spelmekanik.

 

Observera att jag är totalt nybörjare på streaming, så bli inte ledsna om jag missar en kommentar eller helt enkelt glömmer av er tittare. Det beror i så fall på att jag helt enkelt inte är van vid att streama. Dock så kan jag trösta er med att när jag är medveten om att jag streamar så kommer allt gå åt skogen in game, det brukar vara så när man spelar in. Pressen blir mycket högre...

 

Välkomna!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

STREAMSTART mellan 19.00 - 20.00 - hold tight!

 

Drar igång kväll igen. Jag kommer bjuda på följande:

 

  • RP, både seriöst och oseriöst (ja, det är fredag och troll kommer att komma)
  • Dödsfall och fails, jag själv alltså. Det krävs ingen ansträngning, det brukar komma automatiskt. :)
  • En stråhatt med tillhörande fyrkantiga glasögon.
  • Förhoppningsvis något samarbete med medics, får se hur många som är inne och så.
  • Närvaro i chatten, jag glömmer ofta att jag streamar men ska försöka skärpa till mig.
Link to comment
Share on other sites

Ja, exakt 15 min + 15-30 sekunder som twitch lägger på.

Men nu var det slut för denna gång. Servern var rätt död förutom vissa som letar DM-fighter helt utan andledning.

Hur många banditer i verkligheten vill bråka frivilligt med polisen? Jag tror att majoriteten helst håller sig undan från lagens långa arm...

Link to comment
Share on other sites

Riktigt tråkigt att man ens ska behöva ha sådan lång delay..

Jo, men det är ändå ganska kort om man jämför med att tanka upp på yt. Men det är klart. sänder man live vill man väl ha så nära som möjligt så det synkas med chatten osv.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Här är det sista jag gjorde som polis på cvgaming:

 

DEL 1

 

 

 

 

DEL 2

 

 

Alltså mycket viktigt polisarbete. ;)

Men det var alltså endast 21 civila online och precis efter restart, så döm mig icke för mitt hattande. höhö.

Som vanligt tar det lite tid för youtube att processa och dona så att man kan titta i full upplösning.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.