Jump to content
CvGaming

Ban Request *T.U Isaac*


Zetas
 Share

Recommended Posts

Name: *[sC] Lallish*

        Offender-Name: *[T.U] Isaac*

        Date: 2015-03-11 20.00-23.00

        Reason:T.U Isaac Combat Loggar

 

T.U var på bandit igår och tog över, Efter jag och [sC] Rayinator sprungit in i hotellet så dör ray av boris på utsidan och ser att T.U Isaac lootar honom. jag var påväg mot T.U Isaac men då skriver T.U Arre till mig att "Kan T.U Isaac relogga" Och då svarade jag "Nej han kan inte relogga" Och ändå så reloggar han. Jag var påväg till honom men jag ville ju inte heller säga att jag precis skulle döda honom utan jag ville hålla det lite gömt så att isaac skulle bli mer suprised. Men jag litade inte riktigt på arre efter jag hade skrivit att han inte fick relogga, Så att jag la mig ner med commander view ungefär 1-2 rum bort bara för att hålla koll så att han inte skulle combat logga. Och efter ungefär 1 minuters spejande och inget svar av arre så combat loggar han. Jag har video på allting och jag har samt foton på vad arre skrev till mig! Tycker att det är dåligt att T.U Isaac tar över bandit åt T.U Och sedan loggar ut?

 

Här loggar isaac ut!

 

här tar isaac över bandit!

http://prntscr.com/6fxa44

 

det här skriver arre till mig!

http://prntscr.com/6fxb8x

http://prntscr.com/6fxbn9

 

Detta kan man ju förstå men jag tycker att när man har lootat någon samt tagit över bandit så får man faktiskt ta och kanske planera lite eller lämna datorn på eller något sådant.

 

Link to comment
Share on other sites

Du borde inte börja med att göra något som du inte kan avsluta

Verkar som om någon inte har läst på om vad som händer här.. Hur skulle han ha kunna förutspått om vad som skulle hända IRL?

Sluta droppa onödiga kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

Men savaGE som jag skrev så förklarade jag att jag använde commander för att jag inte var säker om han skulle logga eller inte, Eftersom att jag inte kunde lita på arre. Men eftersom att det var så akut kanske du skulle dragit innan ni cap:ade? Då kan jag ju vara inuti bandit och säga "Oj det hände en IRL grej jag måste dra nu, Hej då!"

Link to comment
Share on other sites

Själva prylen var ju att jag var påväg att döda honom men när du skrev det dära blev jag osäker så bestämde jag mig att recorda skiten eftersom att jag visste att han skulle logga även fast jag skrev till honom att "inte logga" Och jag ville ju inte precis berätta själet till varför för att då hade han varit berädd på att jag skulle komma...

Link to comment
Share on other sites

Då kan nog admins se 'loggar' att jag skrev till dig att Isaac måste dra, Och att jag erbjöd dig sakerna tillbaka som tillhörde Raynator att han kan få dom tillbaka senare när Isaac loggar in igen men du babblade bara om ban request och sånt. Vi kunde ha löst det väldigt effektivt på direkten än att slösa våran tid här på forumet. Men vilket du inte ville göra. För att du inte hann att döda honom?? Du har ju recordat dom där SMS men inte dom andra som skickades i mellan? skit konstigt iaf,
Sakerna kan Raynator fortfarande få tillbaka det är inget problem. Och att vi ber om ursäkt att det dök upp för isaac just då.

Ett exempel Lallish, Om du var i en eldstrid in-game på arma och något hände hemma hos dig och du måste verkligen logga ut fort som fan, Liksom om du meddelade 'fienden' i förväg att du måste logga. Skulle det vara rätt att bli bannad? :S  Eller om det började att brinna i din lägenhet ska du då springa ifrån bandit district sen logga ut för att inte bli bannad? 

Du kan inte säga eller dina SC kompisar ''Om du startar någonting så måste du avsluta det'' Tyvärr detta är ett spel grabbar och inte verkligheten. AKUT situationer kan uppstå i verkligheten som man tar på första hand och inte före spelet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.