Jump to content
CvGaming

Ny burk det är dags :)


Guest
 Share

Recommended Posts

Blev en sån här rackare - återkommer om den brinner eller om jag lyckas starta den. beror på hur duktig Wester är på att koppla ihop saker och ting  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

 

Ändrade dock SSD till en 240GB då den fanns i lager

post-508-0-44077800-1427193010_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jo jag satt och funderade på ett sånt men man ska tydligen få mer prestanda med två 980 än 1 sånt kort

Tvek!

 

Sen borde du vänta på  Titan släppet ändå, för när det släpps kommer 980 att reas ut.. 

Link to comment
Share on other sites

"Tack Goatis att du är så snäll och satte ihop en varukorg till mig!"

"Varsågod Jonas!"

Tack snälla get! Även Rasmus och Wester har tyckt till ;-)

Link to comment
Share on other sites

Har cirka 95-115 på ultra överallt hittils på kartan EJ testat kavala nu efter jag tweakat lite, har lagt den på 4,5ghz as we speak (var uppe i 5,1) men då maxloadar den på 80grader

Link to comment
Share on other sites

På en full server?

Mm, dock hade jag inte exakt allting på ultra när det skrevs märkte jag i efterhand, så nu med exakt allting på max ligger jag iaf aldrig under 65-70 oavsett vad som händer/hur många spelare, och när inte så många är inne runt en 90-95

Link to comment
Share on other sites

Mm, dock hade jag inte exakt allting på ultra när det skrevs märkte jag i efterhand, så nu med exakt allting på max ligger jag iaf aldrig under 65-70 oavsett vad som händer/hur många spelare, och när inte så många är inne runt en 90-95

Det är rätt skapligt om man underdriver lite. :)

Link to comment
Share on other sites

Fan va nice =D Är i byggplaner jag med och man blir ju inte mindre sugen nu när du postar denna tråden  :D Hur kom du fram till just den versionen utav 980 kortet? Finns ju en jädrans massa tillverkare och versioner :S

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.