Jump to content
CvGaming

Ny burk det är dags :)


Guest
 Share

Recommended Posts

Fan va nice =D Är i byggplaner jag med och man blir ju inte mindre sugen nu när du postar denna tråden  :D Hur kom du fram till just den versionen utav 980 kortet? Finns ju en jädrans massa tillverkare och versioner :S

 

Var Goatis / Rasmus & Wester som hade fingrarna med i spelet här så förhoppningsvis ser dom detta och kan svara dig =)

Link to comment
Share on other sites

Jo jag satt och funderade på ett sånt men man ska tydligen få mer prestanda med två 980 än 1 sånt kort

 

Bra val, 2st 980's ger dig mer prestanda än en titan. Det finns data som styrker det. Happy gaming!

Link to comment
Share on other sites

Fan va nice =D Är i byggplaner jag med och man blir ju inte mindre sugen nu när du postar denna tråden  :D Hur kom du fram till just den versionen utav 980 kortet? Finns ju en jädrans massa tillverkare och versioner :S

Gissar på att de har valt dem för att de är väldigt tysta (fläktarna startar inte fråns 65 grader) och allmänt bra prestanda! :)

Link to comment
Share on other sites

Gissar på att de har valt dem för att de är väldigt tysta (fläktarna startar inte fråns 65 grader) och allmänt bra prestanda! :)

ena flkäkten på kortet är alltid igång men snurrar väldigt sakta (vad jag såg). Samt att asus kylaren presterar väldigt bra :)

Link to comment
Share on other sites

Lite Kul måste jag säga. Köpte själv ny burk för två veckor sen.

Likadan Prosccesor + Likadan Kylare +Likadana Ram Minnen (dock bara 16Gb). Annat Moderkort dock.

 

Köpte ett Cosair T760 Chassi. O väntar på 980 rea för o köpa Korten samt på att köpa en ny hårddisk :P

 

Men fin burk vet att den presterar bra då min e nästan lika dan ;)

 

0272ad15-b9e2-4052-b640-0d3e898808ce_zps

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.