Jump to content
CvGaming

Script Kiddies!


Perss00n
 Share

Recommended Posts

Eftersom detta är en del utav forumet som man får diskutera vad som helst så bara måste jag få skriva av mig detta...

 

Bara jag som är less på alla script kiddies som utnyttjar buggar och dylikt för att få en fördel på servern?

 

Har läst så många banrequests/banappeal nu där folk buggar sig in i hus, dupar saker, bugg lootar, penga fusk osv osv och sen spelar dumma och tror att adminsen går på alla rövarhistorier "Jo det va en snubbe som sa till mig att trycka på X så fick jag 100 miljoner, jag har inte gjort ngt!" "Jag visste inte att man kunde komma in i ngn annans hus, jag bara stog där och så råka jag komma in, men jag tog ju inget!" Och för att inte tala om klassikern genom att byta profil i arma och sen göra en banappeal och säga "Jag försökte logga in på eran server men jag jag vart bannad, jag har inte gjort ngt!" En liten notis till alla er script kiddies som läser detta: Adminsen är inte dumma i huvudet!

 

Man "råkar" inte bugg loota ngn, man "råkar" inte bara plötsligt åka in i ngn hus, man vet exakt hur man ska göra för att utnyttja dessa buggar och adminsen kan se precis ALLT, om du får 500 mille på 3 sek så kan dom se det, och varje item i spelet har sitt unika ID, tror ni att ni är smarta när ni dupar ett fåtal vapen och säljer dom sen och tror att det inte syns så tänk om! Borde va perm ban på alla er som förstör imo! Tar bara en massa onödig tid för adminsen som dom kunde lagt på annat skoj åt oss!

 

VÄX UPP!

 

Off topic: Ursäkta om stavningen eller grammatiken inte stämmer, har vart uppe hela natten och renoverat köket  :P

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.