Jump to content
CvGaming

Ban Request [Ratz] Pvt. Alderfeldt


V1RRE
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [T.U] V1RRE

        Offender-Name[Ratz] Pvt. Alderfeldt

        Date: 2015-04-08 around 23:00

        Reason: Glitching. https://www.youtube.com/watch?v=UExvLP_7xOg&feature=youtu.be

blev rånad av Ratz i Dorida, blev tillsagt att droppa mina grejer, släpper dem, sedan blir jag tillsagd att hoppa in i hans heli, sedan börjar de andra TU skjuta på dem, så han flyr. och då hoppar han över muren. kan skicka längre video till admin !

 

http://gyazo.com/411b949f8a127fe1366d767ad164e394

Link to comment
Share on other sites

Första april var väl för några dagar sen?

1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;

the accused player

the accusing player

a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request.

Any other replies will lead to a warning or even a forum suspension.

Med tanke på att andra INTE ska lägga sig i banrequests känns det inte dumt o skriva något så onödigt tycker du inte det?

Link to comment
Share on other sites

Som jag känner till så har Mr Alderfeldt tränat höjdhopp i sina yngre dagar. Så tror det det skulle vara mycket möjligt för honom att saxa över en vägg på 1.5m hög

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Får börja med att ursäkta att tråden varit orörd en längre tid!

 

Men för att komma till saken, att ta ett 2 meters hopp är  inte riktigt realistiskt, och kan hålla med om att det är lite lack of rp.

Det är ingenting jag kommer banna för idag. Jag kommer att ta och prata med Alderfeldt på teamspeak idag och informera honom

om att om det händer igen så kan utgången bli annorlunda. 

 

 

 

Declined.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.