Jump to content
CvGaming

Remove Silencers?


Mr GW
 Share

Remove silencers?  

80 members have voted

  1. 1. Remove Silencers?

    • YES
      41
    • NO
      38


Recommended Posts

Kör en liten Edit:

 

Det som händer på Altis är att det sker minst 50 mord per dag, minst 50 stölder per dag, droger går dygnet runt och kan väl säga att det blir minst 1-2 större tillslag för polisen varje dag. Det är Tjuv och Polis - alltså Wasteland med Hus (Skillnaden är att man måste säga upp med händerna). Detta är ingen skillnad från någon Altis Life server utan det är så det ser ut. Vissa rpar mer vissa rpar minimalt, vissa rdmar. Så att jämföra Altis med irl, går icke. 

 

Det är ett spel och vad jag har märkt, ända sedan vi la in Silencers, så används det inte i syftet att gå obemärkt utan i syftet att se ball ut. 

 

Tillbaka till topic: Om ni anser att Silencers förstör eran spelupplevelse så ta väck den. Men tänk då också på att spelare tycker den är häftig att ha < Mycket därför vi la in den överhuvudtaget. 

Link to comment
Share on other sites

Tycker det låter väldigt konstigt att man ska sluta med Arma3 och börja med dayz bara för att man inte vill ha silencer...

 

Jag tror att det skulle bli roligare utan silencer, eftersom då har man skotten, och man får mer känsla av fighten ifall man hör massa skott runt omkring sig. Roligare än att man blir dödat av ett skott som inte ens hörs, och det är omöjligt att veta vart personen är.

Link to comment
Share on other sites

Tycker det låter väldigt konstigt att man ska sluta med Arma3 och börja med dayz bara för att man inte vill ha silencer...

 

Jag tror att det skulle bli roligare utan silencer, eftersom då har man skotten, och man får mer känsla av fighten ifall man hör massa skott runt omkring sig. Roligare än att man blir dödat av ett skott som inte ens hörs, och det är omöjligt att veta vart personen är.

 

Jag måste ju ändå säga att efter nya DLCn till ArmA, tycker det smäller rätt bra med silencers ändå.. :P 

Link to comment
Share on other sites

Behåll dom bara. Bohemia har gjort spelet och silencers är en del av detta spel. Dom som inte vill ha silencers kan väl bara gå och spela lite dayz

 

Fast nu är ju detta en poll där adminsen frågar oss spelare vad vi tycker, en öppen diskussion. Att be alla som inte tycker som dig dra och lira dayz ist, come on? Kan man inte ta att folk har olika åsikter så kanske man ska satsa på att bli munk lr nått?

Link to comment
Share on other sites

Detta skrev jag till GW!

 

 

Att ta bort silencers kommer att förstöra spel upplevelsen för vissa, Och detta är inte för att dom tycker att allt blir mer exposed utan bara för utseéndet. Ett vapen utan silencer vet vi alla hur det ser ut, Och jag kan säga dig att vissa vapen går verkligen inte att använda utan silencer för att dom ser så EXTREMT hemska ut! Och ett exempel på detta är MXC eller TRG, 

 

I Dags läget verkar ju folk inte så jätte arga över att det finns silencers? Jag ser aldrig att någon som verkligen klagar på silencers, Jag vet många spelare som kommer att sluta på denna servern bara för att ni möjligtvis kommer ta bort dem. Så varför inte bara behålla silencers så kan ni behålla dom här spelarna som kanske kommer att sluta.

 

Silencers hör till spelet, Folk verkar inte ha förstått det. Som carpen nämnde så la ni ju in silencers av en anledning och det var ju för att vapen skulle se ballare ut, Inte för att man skulle bli mindre exposed. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är roligt att ha silencers för att då får man en liten utmaning och försöka lista ut vart skotten faktiskt kommer ifrån, Jag personligen är ganska van vid detta på grund utav att jag använde ett sound pack innan marksman update:n som gjorde att man knappt hörde vart skotten kom ifrån. 

 

Men " Back to topic " Ärligt talat så tycker jag verkligen från hela mitt hjärta att det är smartast att bara behålla silencers!

Link to comment
Share on other sites

Jag vet många spelare som kommer att sluta på denna servern bara för att ni möjligtvis kommer ta bort dem. Så varför inte bara behålla silencers så kan ni behålla dom här spelarna som kanske kommer att sluta.

 

 

Om folk slutar pga ljuddämpare är bara larvigt  (enligt mig)

 

Men står fortfarande fast vid min åsikt, kommer inte sluta om dom är kvar eller försvinner, tycker bara att ljuddämparna inte är så viktiga som många påstår att dom är.

Vill hellre höra smällen som ett vapen gör än att den gör ett pjeww pjeww ljud som låter som något taget ur star wars.

Gäller även när man är på skjutbanan och skjuter riktiga vapen. härligt ljud.

Link to comment
Share on other sites

Kan väl bara meddela att vi kommer inte ta bort silencers än som det ser ut just nu så ni behöver inte oroa er för det.
Ingenting är bestämt än!

Därför jag gjorde denna poll!
Trodde att det var betydligt mer som skulle vara för att ta bort silencers.

Link to comment
Share on other sites

Om folk slutar pga ljuddämpare är bara larvigt  (enligt mig)

 

Men står fortfarande fast vid min åsikt, kommer inte sluta om dom är kvar eller försvinner, tycker bara att ljuddämparna inte är så viktiga som många påstår att dom är.

Vill hellre höra smällen som ett vapen gör än att den gör ett pjeww pjeww ljud som låter som något taget ur star wars.

Gäller även när man är på skjutbanan och skjuter riktiga vapen. härligt ljud.

 

Men om du vill ha dessa ljud, Ta bara av din silencer! :S

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.