Jump to content
CvGaming

WoXXeN's Setup


WoXXeN
 Share

Recommended Posts

Har tråkigt så slänger ut specs och fyller på med bilder imorgon när jag orkar! :)

 

PC:

Chassi: NZXT Phantom

Mobo: MSI P67S-C43

CPU: Intel Core i5 2500 @ 3.30Ghz

GPU: Asus GeForce GTX 650 OC 1GB

RAM: Corsair XMS3 Vengeance 1600Mhz 2x4GB DDR3

PSU: Corsair GS800

Diskar: 1. Samsung 840 EVO 250GB SSD. 2. Seagate 1 TB HDD (Vet ej modellen :P)

 

Setup:

Skärm: LG 24" 60Hz TFT monitor

Tangentbord: Steelseries Apex

Mus: Razer Naga

Mic: Blue Snowball

 

Ny Skärm ska införskaffas, utöver det är jag nöjd med min maskin, klarar dom spel jag kör på helt okej grafik och FPS, även om den är rätt gammal (Y) :D

Link to comment
Share on other sites

Ser fint ut. Om du i framtiden skaffar en biffigare dator kan jag rekommendera 144Hz skärm, det är underbart.

 

Det gör dock ingen skillnad i Arma III men i spel som, CS, BF4 osv... är det en ENORM skillnad

Link to comment
Share on other sites

Ser fint ut. Om du i framtiden skaffar en biffigare dator kan jag rekommendera 144Hz skärm, det är underbart.

 

Det gör dock ingen skillnad i Arma III men i spel som, CS, BF4 osv... är det en ENORM skillnad

 

Ny skärm blir det nog inom kort, då jag även kör GTA V, dock lite tomt i plånboken just nu då jag är arbetslös! :P

Link to comment
Share on other sites

Det gör dock ingen skillnad i Arma III men i spel som, CS, BF4 osv... är det en ENORM skillnad

 

Visst gör det skillnad i Arma III, det finns många tillfällen då jag har över 60 FPS utanför städer.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.