Jump to content
CvGaming

Polisen på FED.


Recommended Posts

Jag tycker det vore underbart som Polis att kunna ha riktiga kläder när man rycker ut på FED. Att man har hjälm (som bara får användas på FED och som ger skydd) och sen kläderna som bilden har med samma polis emblem som sitter på armarna.

 

Jag tycker att vi som polis har lite taskiga kläder och jag tycker denna bild ger en skön känsla av att rycka ut för att skydda FED!

Om vi kunde få dessa grejer så skulle det göra en utryckning häftig båda för polisen och civila samt att det höjer RP stämningen. Istället för att komma dit med skjortor och mössor..

 

Hjälmar (med polis emblem)

Balaclava (Kanske med glasögon eller utan, eller båda. Som endast används vid FED)

Emblem på axel som ser ut som en patch och inte bara en decal.

Klädesplagg som ser så likt bilden ut som möjligt.

 

 

IMG_3135.JPG

 

//Goliat

Link to comment
Share on other sites

Isåfall få det kommas på någon lösning som t.ex med M320 som despawnat när civs har den!

Tho förstår hur du menar! Blir lite mer RP! :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker att, om staff är villiga att lägga in arbetet så kan det absolut läggas in! Håller dock med de ovan, hjälmen bör despawna/inte gå att loota. Detta ska då vara ett specifikt polis item som bara används vid fed för att ge lite mer känsla! 

Link to comment
Share on other sites

Gillar idén, dock håller jag med ovanstående, hjälmen borde ENDAST få användas vid federal, när fed är klart åker man o säljer den direkt/ lägger in i fordon och storear. Sedan kunde man ju haft samma regel för civs också, att den endast får användas vid fed. Ifall någon använder den utanför fed så får dem den konfiskerad samt en varning/ban.

Link to comment
Share on other sites

Jag har inget emot att polisen får sådana hjälmar/kläder men självklart ska dom vara lootbara, jag vill gärna ha några hjälmar :)

Link to comment
Share on other sites

Det kommer då bli av samma anledning som de aldrig införs tyvärr

Yupp, det är ungefär som att vi ska ha special gear till rebellerna som inte är lootbara ( kommer heller aldrig att ske )

 

Looten är till för att civila ska ha en möjlighet att få tag på lite tuffare gear, så självklart om det ska införas special ops kläder så ska dom vara lootbara, finns ingen mening med att ge enbart poliserna ett item för att det ska se "ballt" ut, ungefär som det inte finns någon mening med att ge enbart rebellerna ett item för att det ska se "ballt" ut.

 

Servern är för dom civila och vi som spelar i factioner gör det på uppdrag av Cvgaming, därav ska dom självklart kunna få tag på looten.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan tycka att om civila/rebeller plockar upp polis utrustning ifrån döda poliser vid FED så förvandlas utrustningen till vanliga civil kläder, detta är då endast till för att utrustningen ska vara där estetiskt.

 

Precis som när civila plockar upp polis kläderna i nuläget, de förvandlas till vanliga civil kläder.

 

Detta är trots allt en RP server så folk borde inte vara så loot "kåta". RP ska gå före.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.