Jump to content
CvGaming

*Closed* EVENT 2015-05-13 19:00 ManHunt!


V1RRE
 Share

Recommended Posts

Det verkar vara många som är sugna på att spela som "hunter"... så jag tänkte att vi gör så att man kan "Muta mig", för att få en extra lapp med ditt namn på i lottningen, alltså

1 Thorsten Lapp= gratis

2 Thorsten lappar= 200.000

3 Thorsten lappar= 400.000

4 Thorsten lappar= 600.000

 

4 lappar /per person är max.

 

75 % av alla pengar som hamnar på "Mutbordet" kommer att ges till vinnaren/vinnarna av eventet.

 

ifall någon har ytterligare frågor kan ni skrivaa här!

 

MVH thorsten

Link to comment
Share on other sites

Jag är som sagt där ikväll som admin med diverse tyglar.

Får jag höra ett enda osmakligt skämt om massmord eller ang vänsterpolitik så kommer jag avlägsna er från platsen permanent! 

 

Annars hoppas vi på att det blir ett skoj event :) har laddat upp med lite donuts och fin kaffe ^^

Link to comment
Share on other sites

Jag är som sagt där ikväll som admin med diverse tyglar.

Får jag höra ett enda osmakligt skämt om massmord eller ang vänsterpolitik så kommer jag avlägsna er från platsen permanent! 

 

Annars hoppas vi på att det blir ett skoj event :) har laddat upp med lite donuts och fin kaffe ^^

 

Bra! samt så kommer jag behöva lite grejer till eventet, kunde du fixa det ? kolla mitt PM jag skickat här på forumet =)

Link to comment
Share on other sites

Deltar gärna om det går bra, är det krav på att vara civ om man deltar igen?

 

Ifall du är ända polisen där så är det lungt, ifall någon mer polis vill delta får ni tyvär gå in som civs.

Link to comment
Share on other sites

eventet kommer bli efter restarten 19:30 ifall alla restarts går som det ska.. admin message kommer iaf skickas ut en stund innan.

Link to comment
Share on other sites

Event avslutat!

Jägarna blev [N.L.A] R. Karlsson & [Ratz] A. Karlsson, han gav dock bort Jägare rollen till [Ratz] Karlen.

 

Vinnarna blev de jagade, [Ratz] Mikhailov & Billy Bones, [sC] Teron &Aquila och slutligen [AR] Rarre.

 

Potten blev 7.500.000 $, 75 % av det gavs ut till vinnarna, 1,1 miljon fick varje deltagare som överlevde som Jagad.

 

9f85d751d52e39bc40c500c171a55a57.jpg 015e8e05760b8c0f54dd77d7975ff3a8.jpg

48ab3e02e59c05e6f19a6ba259d3eee3.jpg

 

 

Var ett skoj event verkade det som och alla skötte sig =)

Tack till alla som deltog!

och stort tack till Hitem som hjälpte till på eventet! 

 

Mvh Thorsten  :D  :D  :D 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.