Jump to content
CvGaming

Ban på Ratz-boss A.Barkley


Halffinger Pete
 Share

Recommended Posts

Name: [MedicCheif] P. Bracket

Offender-Name: [Ratz-Boss] A. Barkley

Date: 2015-05-14 - 22:00

Reason: Jag blev skjuten när jag hade spanat in på sjukhuset i atira (flygplatsen) när en medic kom för att ressa mig så sköt han även denna

http://gyazo.com/34c65c73dbd6d0269b3c4042d1fc0074

http://gyazo.com/c9132abd892f1a5df1f9c94aa015b50b

 

Båda blev skjutna innom 50meter fårn atm på sjukhuset som är uppmäkt

Link to comment
Share on other sites

ett flertal poliser är vittne till att det hänt och kan nog även gräva fram video på när andra medicen dör.. INGEN av medicsen var med polisen vid tillfället och när bracket dog så var vi inte ens vid fed ännu!

Link to comment
Share on other sites

Vi tog fed, Polisen och medic sitter i samma kanal! medic springer precis där jag är och avslöjar mig position! När man kör fed använder oftast spelarna som kör fed hospital! och jag orkade inte med att medic's ska vara där och ressa snutarna helatiden! att dom ska kunna åka runt med sina tempets och skydda poliserna och reskera sitt eget liv förstår jag mig inte på, men är det så att jag har gjort fel så får jag ta en ban! tycker inte ens att medic's har något där och göra! men om dom är där ska dom iaf veta att dom kan dö! det är precis som att en medic springer in i en warzone! Det finns inte bara 1 hospital utan det finns 3 till som han kunde ha spawnat i och inte behövst springa runt precis vid fed!

MvH: Barkleyboooo

Link to comment
Share on other sites

Vi hade en liknande incident för någon dag sen, och då låg en av våra uppe på hospital, poliser springer upp och blir dödade av vår kille, medic HERO springer in å ressar alla poliser som att han vore odödlig eller nått ( för jo de är han mer lr mindre, för blir ju bann dirr man rör en medic ), hur ska man veta? om ni vill bort med att medics ej ska bli dödade, så ska inte medics få komma in i fights å ressa, då måste fighten vara slut innan dom ska få ressa.

Link to comment
Share on other sites

Du såg att vi satt i samma ts kanal, det är metagaming där.. Sen får polisen ha en medic närvarande med sig skyddad i en hunter utmärkt med keps och väst (polis) för att visa tillhörighet, givetvis under regler som medics tagit. Du kan för det första inte skjuta någon på info du får från teamspeak, och för det andra inte någonsin skjuta en medic än mindre vid en ATM, (om inte han ressar någon fiende och ni bett han dra)

Link to comment
Share on other sites

Ni kan inte dra era egna slutsatser, har ni klagomål om hur medics gör får ni ta det med bracket inte skjuta dom on sight baserad på info ni inte kan använda er av in-game eller antaganden...

Link to comment
Share on other sites

Du såg att vi satt i samma ts kanal, det är metagaming där.. Sen får polisen ha en medic närvarande med sig skyddad i en hunter utmärkt med keps och väst (polis) för att visa tillhörighet, givetvis under regler som medics tagit. Du kan för det första inte skjuta någon på info du får från teamspeak, och för det andra inte någonsin skjuta en medic än mindre vid en ATM, (om inte han ressar någon fiende och ni bett han dra)

sist vi körde fed gjorde han precis samma sak? därför tog jag slutsatsen att han kommer göra det denna gång? han springer i hospital och nästan letar efter att det är någon där! föra gång bad vi han schysst att dra men det gjorde han inte utan han sprang runt som hulken och trodde han var odödlig! men som sagt anser admins att jag gjort fel så får dom banna mig! för denna servern handlar det bara om att få folk bannade! Det är en medic han förlorar inte så mycket men det kan jag betala tillbaka isåfall, blir så trött på att det ska komma ban hit och dit helatiden? jag frågade till och med om vi kunde snacka om det i teamspeak efter då fick jag svaret: Nej, vi låter admin ta detta då bracket och P.Lopez inte alls tyckte om situationen... men men det handlar som sagt om att banna folk som är riktigt kul i era ögon!

Link to comment
Share on other sites

Du måste använda r-o-l-e-p-l-a-y. Precis som luckiiee påpekar så får du inte använda informationen från teamspeak, det faller under metagaming. Dessutom är det också precis som luckiiee säger, du får inte skjuta/råna någon som är 50meter innanför en ATM.

 

Gör om, gör rätt.

Link to comment
Share on other sites

skrev till bracket "har du tid och snacka?" han svarade "om vad??" jag skrev " ja om det som hände?" då efter ett litet tag stängde han bara ner fönstret... 
Hur ska man fixa en sådan sak om folk gör så här?

Link to comment
Share on other sites

Barkley det handlar om att följa regler och inte bryta dom till eran fördel.. OM du nu ska veta vad han gjorde där så väntade han på oss och att vi skulle plocka upp honom inte scouta hospital vilket enbart är spekulationer från eran sida.. Men då kan vi ju i framtiden skjuta er när vi ser er för ni kanske är på väg att ta fed, vi antar att ni ska ta fed så därför skjuter vi er, och då räknar vi även med att ni inte lägger upp en ban för då är det ju bara för att få folk bannade och inget annat eller hur? Exakt samma princip gäller med de du säger och scenariot jag just skrev. 

Kommenterar inte mer i denna tråd nu, solklara fall av regelbrott från din sida barkley och det har inget med "bara handlar om att få folk bannade" utan att straffa folk som bryter mot !flera! regler för sin egen vinning.

EDIT: Barkley vissa grejer kanske inte går att reda ut, kan inte tala för bracket i denna situation men det får man acceptera.

Link to comment
Share on other sites

Barkley det handlar om att följa regler och inte bryta dom till eran fördel.. OM du nu ska veta vad han gjorde där så väntade han på oss och att vi skulle plocka upp honom inte scouta hospital vilket enbart är spekulationer från eran sida.. Men då kan vi ju i framtiden skjuta er när vi ser er för ni kanske är på väg att ta fed, vi antar att ni ska ta fed så därför skjuter vi er, och då räknar vi även med att ni inte lägger upp en ban för då är det ju bara för att få folk bannade och inget annat eller hur? Exakt samma princip gäller med de du säger och scenariot jag just skrev. 

Kommenterar inte mer i denna tråd nu, solklara fall av regelbrott från din sida barkley och det har inget med "bara handlar om att få folk bannade" utan att straffa folk som bryter mot !flera! regler för sin egen vinning.

EDIT: Barkley vissa grejer kanske inte går att reda ut, kan inte tala för bracket i denna situation men det får man acceptera.

 

Men han spawnade i hospital då vi hade börjat ta över fed och det står mitt på skärmen för alla? så han hade full koll på vad som hände, och vi visste precis vad han skulle göra där, då han gjorde samma sak någon dag tidigare.

Link to comment
Share on other sites

Men han spawnade i hospital då vi hade börjat ta över fed och det står mitt på skärmen för alla? så han hade full koll på vad som hände, och vi visste precis vad han skulle göra där, då han gjorde samma sak någon dag tidigare.

 

Jag tror inte du förstår. Bara för att ni vet att han skulle se till att hjälpa oss får ni fortfarande inte skjuta en sjukvårdare rakt av. Jag förstår inte hur du inte kan förstå, antingen spelar du dum eller så skiter du i att ta reda på reglerna. 

 

För din egen skull tycker jag i framtiden att du ska strunta i vad du ser i teamspeak, du ska använda dig av information du får in-game. Ska du skjuta en sjukvårdare ska det vara när han hjälper någon upp då sjukvårdaren har fått ett klart direktiv att om han hjälper X person upp kommer han att skjutas vid X plats (detta var ett exempel).

Link to comment
Share on other sites

Jag tror inte du förstår. Bara för att ni vet att han skulle se till att hjälpa oss får ni fortfarande inte skjuta en sjukvårdare rakt av. Jag förstår inte hur du inte kan förstå, antingen spelar du dum eller så skiter du i att ta reda på reglerna.

 

Ska vi vara å peta i det, så hittar jag inget i reglerna att ni FÅR ta med er medics under fed. Sen för de andra så har jag dock HÖRT att det ska vara så att ni ska få ta med er en medic om det är 3 inne, vilket i detta fall bara var 2 st inne. Så jag kan läsa på reglerna då dom står på forumet!

Link to comment
Share on other sites

samtal har förts tillsammans med Bracket och Barkley, Barkley förstår felet han gjort och har även bett om ursäkt.

 

Bracket låter Barkley slippa straff denna gång..

 

 

 

Låser tråd

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.