Jump to content
CvGaming

[Ban Request] [L.Z] Al Sah-Him


Zackee
 Share

Recommended Posts

  1.        Name: [A.U.C] Zackee

            Offender-Name: [L.Z] Al Sah-Him

            Date: 2015-05-23

            Reason: Ja vi var vid weed processing och polisen kom, vi stängde alla dörrar och jag gick o tänkte ställa mig i ett rum, då såg han mig, kollade på mig noga, sen sköt han utan att säga nåt utan bara döda mig, och så tappade jag 250k

Link to comment
Share on other sites

 

  1.        Name: [A.U.C] Zackee

            Offender-Name: [L.Z] Al Sah-Him

            Date: 2015-05-23

            Reason: Ja vi var vid weed processing och polisen kom, vi stängde alla dörrar och jag gick o tänkte ställa mig i ett rum, då såg han mig, kollade på mig noga, sen sköt han utan att säga nåt utan bara döda mig, och så tappade jag 250k

 

en dag imorn å

Link to comment
Share on other sites

Kanske kan vara bra med video? Kan ju säga att ett ultimatum gavs vilket du inte följde därför tog Al Sah-Him ditt liv.

 

Kanske kan vara bra med att du förklarar lite utförligare vad du menar med ett ultimatum? Tittade han med arg blick eller?

Link to comment
Share on other sites

Kanske kan vara bra med att du förklarar lite utförligare vad du menar med ett ultimatum? Tittade han med arg blick eller?

Varför kommenterar du här? Du är inte välkommen.

Link to comment
Share on other sites

Du får inte skriva i andras ban requests om du inte var där. 

 

Om admin tyckte att min fråga inte hjälpte så kan han/hon ta bort den

Link to comment
Share on other sites

Kanske kan vara bra med att du förklarar lite utförligare vad du menar med ett ultimatum? Tittade han med arg blick eller?

Och vad är meningen med denna kommentar? Varför ens kommentera om du inte har något att komma med. 

  • Don't post just to increase your number of posts. If you have nothing to say on a certain matter then don't post. 
Link to comment
Share on other sites

 

Och vad är meningen med denna kommentar? Varför ens kommentera om du inte har något att komma med. 

  • Don't post just to increase your number of posts. If you have nothing to say on a certain matter then don't post. 

 

 

Hade du bara svarat på min fråga hade vi inte ökat antal posts :) men tydligen vare en svår fråga :)

Link to comment
Share on other sites

Absolut inte en svår fråga, men varför skulle jag svara på den då den är helt irrelevant.. Riktigt onödigt

 

I denna banreq är de ju en ganska relevant fråga, då det ultimatum du påstår sig gett kanske var fel ? :)

Link to comment
Share on other sites

I denna banreq är de ju en ganska relevant fråga, då det ultimatum du påstår sig gett kanske var fel ? :)

Det spelar inte roll, du får fortfarande inte skriva här, vem är du ens? Vad vill du?

Link to comment
Share on other sites

Skriver inte detta för o vara dryg om någon tror det :P

Zacke ett tips är o skaffa någon form av skugginspelnings program. Såsom Nvidia shadowplay/OBS eller det programmet AMD användare får med kortet..

På såsätt klickar du bara en knapp och wooila! Där har du dina senaste 5-10 min gameplay sparad ( dock så kan du välja hur mycket den ska sparas självklart!)

Med video får du 100% chans att få refund ifall tex din hemttbox sprängs pga desync, eller i tex denna situationen, det var ju kanonbra att det löste sig ändå, men utan video i en ban request så kan admin inte göra mycket :/

Lycka till med framtida banrequests, du kan slå iväg ett PM till mig om du behöver hjälp med att ordna upp ett skugginspelningsprogram (tex ifall ru inte har Nvidia kort, ifall du har ett så tror jag du ordnar upp Shadowplay själv)

Link to comment
Share on other sites

Alvarez and Mikhailov are both suspended from posting on the forum for 48 hours for interfering in a topic they clearly had no part in, then keep doing it and holding their own discussion in it. They also got themself 1 warningpoint each on the forum!

So therefor this topic was moved to accepted.

 

Regarding the banrequest itself it was solved by both parties involved.

oJ1hKk8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.