Jump to content
CvGaming

Ban Appeal andra gången


SharkieMR
 Share

Recommended Posts

  Appeal Information

            Name: [R.O.A] SharkieMR

            Date: 2015-05-dag=(vet ej)

            Reason: Innan har jag lagt upp ett ban Appeal på forumet och blev declined jag var för snabb skrev det den dagen jag blev bannad, jag tycker att det var det också efter tag. försökte hitta sörvrar att duplicata pengar som jag blev bannad för strax efter min ban på CVgaming Altis Life. Jag är så tacksam att min ban appeal blev declined innan för att jag hade inte fått nog med mitt barnsliga beteande (duplication of money). Jag skulle såklart inte gjort någon money glitch efter att jag hade blivit accepted på min ban apeal men jag skulle har gjort det efter några dagar. Men dom här veckorna som har gått har jag haft det jätte svårt att få kontakt med mina vänner på spelet eftersom jag är bannad på en server som är rätt känd och då börjar jag känna vilken idiot jag har varit självklart kunde admin se hur mycket pengar jag hade, sjäkvklart att jag kunde bli påkommen och jag blev det till slut. jag vill bara spela med mina vänner och den första servern jag kände mig confortable med. jag var lat och valde jätte fel väg utan den ban jag fick så kunde jag ha slutat spela min favorit mod på mitt favo spel som jag älskar så jäckla mycket. jag gjorde något stort fel som jag borde ha förstått från början  men frästelsen gjorde det svårt och jag ber så mycket om ursäkt  om mitt dåliga och barnsliga beteande. Jag kan lova att jag kommer vara en lojal spelare som inte hittar på massa cheats eller något annat mot server reglerna, Jag vill så gärna vara med och spela igen med mina vänner på servern.
Tack för att ni läste.
MVH

SharkieMR

Link to comment
Share on other sites

Unbanned, careful tho since we will keep a keen eye on you in the future. One more major rulebreak and you will be permanently banned without any chance of appealing. I hope you enjoy your stay on CvGaming this time!

 

 

 

 

LOCKED

Link to comment
Share on other sites

Hello,

We usally talk about these bans on adminmeetings (when it comes to permanent dupe/money/cheat).
So please hysteria, if you unban anyone who has duped several millions or more:

QfcRUPc.jpg
 

Please remove their vehicles such as mohawk and hemt that they purchased for that money! :) 

Else there is inflation and he keeps the spoils from the exploit!

 

cheers

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.