Jump to content
CvGaming

Ban Appeal "Lallish" "[A.P.D] B. Zetas"


Lallish2
 Share

Recommended Posts

Appeal information

Name: Lallish/B. Zetas

Date: Don't know the date...

Reason:

 

Jag har varit bannad i ungefär 1-2 veckor, Och anledningen till att jag blev bannad var för att jag hade "Possible sabotage" Då vill jag gärna veta mer utförligt från admins hur och varför. Dom har bannat mig från forumet och ts:en så att jag får aldrig någon chans att förklara mig eller veta varför jag blivit bannad. Om en admin möjligtvis skulle kunna unbanna mig från ts:en så att jag kan få en förklaring varför jag är bannad vore det najs!

 

//Lallish.

Link to comment
Share on other sites

Hej!
Jag talade med dig genom imlay om du inte kommer ihåg?
Det var ju några dagar sen, 2-4 så du behöver inte överdriva i dagar/veckor!
Men iallafall, då skriver jag igen varför.
Du är / var bannad tills jag hade tid att tala med dig, hade fullt upp denna vecka så det här tar jag ansvar över och ber om ursäkt för det.
Varför du är bannad sa jag ju till dig, skriver det här så inte allmänheten tror jag att jag är en dick rakt av.
Lallish skrev till sin vän att han skulle ge ut MX till folk från polis shoppen, skrivet som att det var rakt av för att jävlas med oss, nämnde i slutet "Undra hur admins skulle reagera då haha"
Finns bevis på det.

Lite halvt slarvigt att jag inte gick till dig direkt, det ber jag också om ursäkt för.
Så yes, jag tolkade detta väldigt negativt ditt svar var att det var ett skämt så det kan man ju också tolka hur man vill.
Iallafall, kom in på teamspeak och kontakta mig så kan vi återuppta konversationen, ville bara att alla skulle veta att jag faktiskt hade någon form av anledning att ge dig en "ban"
Jag känner ju dig och vi har en hyffsat bra relation ( på teamspeak ) du vet vad jag menar, har ingenting personligt emot dig eller något alls.

That's it!

Låser tråden

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.