Jump to content
CvGaming

Ban request [N.L.A] Hardman Lack of RP


Mopedro
 Share

Recommended Posts

 Name: [sC] Pedro Lopez och [sC] J. Snow

        Offender-Name: [N.L.A] Hardman

        Date: 2015-06-08 - <Mellan 19:00 och 20:00>

        Reason: Vi rånade [N.L.A] Visionpie vid turtle dealer kavala och tog hans radiokommunikation sen åkte vi till rebel outpost och avrättade Visionpie sen när vi ska lämna området så kommer Hardman och skjuter ner oss.

 

 

 

 

 

 

Video: 

Link to comment
Share on other sites

Min story:

 

Loggade in, fick stock i checkpoint gearade upp, min kollega sa att han blir rånad vid turtle dealer i kavala, skyndade på mig för att ta mig dit. Försökte få svar precis innan jag lämnade NLA checkpoint om info, men sista jag hörde var att dom sa till han o kliva in i deras heli, jag försökte få info, men det var tyst frågade igen, men det var tyst. Antog då att de tagit hans radio, under min flygtur möte jag på 2 helis, varav dessa tillhörde de som kidnappat min kollega, jag tog jakt, låg en bit bakom men tappade aldrig sikte på dom. tills de landade vid Rebel outpost, började röra mig framåt, men kom fram försent, de hade avrättat min kollega.

 

När de sedan började lämna området sköt jag på deras ena heli, tog tydligen ut piloten som störtade ner i marken och heli sprängdes med sin passagerare i.

 

I mitt anseende så begicks inget fel, då min kollega hann meddela att han vart rånad och meddelade plats och när jag åkte mot platsen hittade jag personerna i och följde efter. Hade ingen radio kontakt eller något sådant under min jakt, så jag såg till att ha synlig kontakt med deras heli vilket jag hade under hela resan.

 

Har video från start till slut, men den innehåller vår shop så den ges ut till till admin(s) som ska besluta i ärendet. Ses den som ok så får de gärna länka in den.

Link to comment
Share on other sites

Klippet Hardman visade oss är mer än tillräckligt för att bevisa att detta inte är "lack of RP". Han gjorde så som en rebell ska göra när ens kollega blir kidnappad, utan att bryta RP eller några serverregler. 

Om ni själva vill se detta klipp, ni som är involverade i denna situation kan fråga Hardman personligen. 

 

 

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.