Jump to content
CvGaming

bästa fpsen jao


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

Jaaaaaaa då är det ju så va att jag har köpt mig ett Geforce GTX 970 4G OC, å  min fps suger snase.

Är det något speciellt jag har missat eller ?:s

 

resten av grejjerna 

Intel Core i7-3770K CPU @ 3.50GHz

Gigabyte GA Z77X-D3H

Kingston 8GB (2x4GB) CL11 2133Mhz XMP Beast Series

XFX PRO 850W

 

ibland så kan den hoppa ner till 10 å stanna där ett bra tag å ibland så flyter det på 

 

vad kan hen ändra på osv 

Link to comment
Share on other sites

efter du kollat tempen och liknande, avinstallera alla drivrutiner, installera dom igen - testa en benchmark i 3dmark, sen testar du arma3

 

Har du bra score i benchmarken på 3dmark så är det nog bara inställningar i arma3

Link to comment
Share on other sites

efter du kollat tempen och liknande, avinstallera alla drivrutiner, installera dom igen - testa en benchmark i 3dmark, sen testar du arma3

Kommer testa detta imorgon, har hållt lite koll på tempen

Har du bra score i benchmarken på 3dmark så är det nog bara inställningar i arma3

har kollat tempen å de är inge fel med den, ska testa denna benchmark saken imorgon.

Med de kortet borde jag väll endå kunna köra på bra grafik tycker jag jue!

Link to comment
Share on other sites

har kollat tempen å de är inge fel med den, ska testa denna benchmark saken imorgon.

Med de kortet borde jag väll endå kunna köra på bra grafik tycker jag jue!

 

Y, Arma is arma....

 

Jag har dubbla graffekort 980 och jag hade problem med fpsen i början tills jag tweakade (jag kör i princip allting på ultra) men undantag på några saker som av någon konstig j**la anledning drog ner min fps avsevärt som inte ska påverka spelet, nu springer jag omkring med 80-90 24-7 i princip

Link to comment
Share on other sites

Y, Arma is arma....

 

Jag har dubbla graffekort 980 och jag hade problem med fpsen i början tills jag tweakade (jag kör i princip allting på ultra) men undantag på några saker som av någon konstig j**la anledning drog ner min fps avsevärt som inte ska påverka spelet, nu springer jag omkring med 80-90 24-7 i princip

Ahaja, ska allt testa mig fram!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.