Jump to content
CvGaming

Combat logg


Charlie
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name[sC] Al Sah-Him

        Offender-Name: [Cv-D] [Pros] Kenny

        Date: 2015-06-22 Runt 22:20

        Reason: Min kompis Fearless blir rånad av cvd jag lägger upp mig och börjar öppna eld på dem. då lyckas jag döda kenny då efter ett tag så combat loggar han.

 

Bevis:

1 http://gyazo.com/327cc755d5caee31b5920b5452f992a4

2 http://gyazo.com/09ba721250d924bf3f4e48c621fe98a9

Link to comment
Share on other sites

Combatlogg scriptet är inlaggt av en anledning. För att en person ska inte tjäna på att köra ALT + F4, samt en autowhipe så att supports/admins ska slippa att hålla koll på detta.

Förstår inte meningen med denna ban request om personen ändå inte tjänar något på det.

Link to comment
Share on other sites

kallas även att ryckas internet kabeln olsson

Varför står det inte "[Cv-D] [Pros] Kenny is loosing connection" om han nu drog internet kabel?

Link to comment
Share on other sites

Grabbar bråka inte  :(  :(

Förövrigt tycker jag att detta var en onödig ban request,

Om jag var du Al Sa Him så skulle jag lägga ner ban requesten

då du har gjort ett minst lika stort regelbrott som Filip (Kenny) är anklagad för. ( Bilden ovan^)

Link to comment
Share on other sites

Combatlogg scriptet är inlaggt av en anledning. För att en person ska inte tjäna på att köra ALT + F4, samt en autowhipe så att supports/admins ska slippa att hålla koll på detta.

Förstår inte meningen med denna ban request om personen ändå inte tjänar något på det.

 

Ska inte lägga mig in denna ban request men tänkte svara på det du skrev, om personen i verket combat loggar så förstör han inte bara för sig själv utan också för andra, d.v.s att personen inte går att loota. Det står även att en combat log kan vara bannbart, just för denna anledning. Jag kan förstå Al Sah-Him om han ville loota personen.

Link to comment
Share on other sites

Men ska det lekas sånna lekar så. Rätt ska vara rätt.

Slå ner mig i safezone är väll inte helt rätt eller?

Måste bara flika in här, because that aint fair gällande din bild då den är tagen igår kväll(läs inatt? 00.30 typ) uppe i Sofia när det chill snackades en hel del i teamspeak samtidigt som folk köpte prylar av olika människor / slog ner folk / etc.etc.. vilket gör din bild tagen i safezone helt orelevant då flertalet människor slog ner varandra under tiden som folk satt och asgarva =)

 

Köper absolut att ditt internet dog whatever liksom. Killen ville ha sin loot som han förtjänat eftersom han obviously dödat dig (har jag fel?) däremot om det är värt en ban request? Ingen aning, ville bara flika in då jag inte tyckte din bild gav en rättvis bild av vad som hände igår kväll och tycker det är trist att du försöker använda den som ett "försvar" till att ditt internet dog... "rätt ska vara rätt" känns bara larvigt här.

 

*update*

 

Till Hamilton: Jag kompenserar dig med det gear du eventuellt missade att få i form utav loot.

 

Till Filip: inga fler såna lågmärken så e jag glad :)

 

Till Admins: Kanske vore bra med en regel som förtydligar, vem/vad som är skyldig till vad i såna här situationer, tex. Ligger ansvaret att ge tillbaka gear hos den som tappar connection? Eller är det något man kan gå in och admin kompensera? Era tankar och funderingar kring detta vore bra om vi fick en regel så att folk vet. Personligen tycker jag att det är något Admins kan kompensera förutsatt att det finns en video på att den som dödar är påväg fram till kroppen och ska loota sitt byte när "bytet" sedan despawnar.

 

Anledningen till är simpel, Om personen i frågas internet dör så har han redan 1. Tappat sitt gear. 2. Ska han bli bestraffad för att tappa gear x 2 då? Känns inte riktigt fair imo. Och märker man att någon specifik person "abusar" detta så är det inte svårare än att införa så att man har tex. 2 såna här "tillfällen" att använda per vecka, dvs admins kan gå in och kompensera på specifika personer max 2 gånger där "internet" dött - i övriga fall så får man kompensera det själv (dvs tappa gear x 2)

 

No hate, keep it real /Bobbi

Edited by Jonasp
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.