Jump to content
CvGaming

Färgerna på servern


Goatis
 Share

Recommended Posts

Hejhej!
Som ni alla vet så jobbar vi extremt hårt på servern i dagsläget för att få in allt nytt roligt content! Som ni kanske märkt så har vi senaste 3 dagarna haft lite finare grafik ingame, jag har nu tagit bort det med anledning att ni ska få vara med och påverka! Vi kommer nu köra 1 vecka utan "extra färg" sen om 1 vecka slänger jag in det igen, sen vill jag att ni lägger en kommentar med vad ni tycker är bäst, svara med följande: Färg eller EJ färg, tack på förhand
 
Här under får ni exempel om ni inte redan sett skillnaden :)
1421028199-2015-01-12-00005.jpg
1421028201-2015-01-12-00007.jpg
 
Link to comment
Share on other sites

Är det bara jag som upplever natten tidigare med "COLOR: ON" ?

 

Kör även med digital vibrance på 85% så för mig är det mest bajsbrunt mot kvällarna, på dagarna ser det helt ok ut :-)

 

 

Vote Day Only yeeeeeeey  :D  :D

Link to comment
Share on other sites

Är det bara jag som upplever natten tidigare med "COLOR: ON" ?

 

Kör även med digital vibrance på 85% så för mig är det mest bajsbrunt mot kvällarna, på dagarna ser det helt ok ut :-)

 

 

Vote Day Only yeeeeeeey  :D  :D

haha. jo, märkte det också, 125% digital vibrance + colour ING = natt vid typ 19:00

Link to comment
Share on other sites

Och det är rätt enkelt fixat så det blir längre dagar, men nackdelen då är att det blir längre nätter

 

Jag skulle nog föredra längre dagar och längre nätter om det ska köras med extra färg för då påverkar det mig inte lika mycket (när det är mörkt är det mörkt) och då får man njuta längre av dagarna :)

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.