Jump to content
CvGaming

NLA - Bobbi.R Cya wouldn´t wanna be ya?


Guest
 Share

Recommended Posts

Haj haj, tänkte bara smälla upp en liten post för att förenkla för er alla så ni slipper skriva till mig ingame.

 

Från och med idag så har jag officiellt lämnat NLA pgr diverse anledningar, mainly så pallar jag inte med shitstorm så fort vi gör något...

 

Så istället för att folk frågar sönder ingame så tänkte jag att jag lägger upp en post så kan ni läsa om det här och sen skriva till mig på ts om det är något ni undrar över (kommer inte sluta spela på servern, kommer bara inte spela i NLA)

 

Om jag varit ett arsle mot dig ingame, please dont hate.. det är min rollfigur och jag är faktiskt ett stort arsle irl också som min ursäkt ha ha ha ha :-)

 

Det har varit sjukt kul under mina 7-8 månader i NLA, And i luv all dem bois <3

 

Cya on the server!

 

Ps: har gjort en tråd i det gömda forumet för er nla peepz

 

Lite highlights som NLA är väl på sin plats(lol)

 

Och en liten fin sång 

 

Link to comment
Share on other sites

Ha de bra min vän, fan tråkigt att du lämnar men NLA kommer för alltid sjunga sånger om den legendariska Bobbi.R som aldrig missade en fight, en person som alltid hade min rygg.

Då du var en extremt hård mentor som ofta fick klistra ihop mig igen efter alla C4 har du lärt mig mycket och kommer sakna dig bror <3

 

Vi ses ute på Altis och snälla må vi vara vänner där ute, vill fan inte möta dig i en strid.  :ph34r:  :ninja: OMG ITS Bobbi!  :sniper:   :blink:  :unsure:    :slap: and im dead 

 

Klipper på minner om dig, hade alltid min rygg. <3 

 

https://youtu.be/rMg9fDG8FX4?t=200

Link to comment
Share on other sites

Önskar dig all lycka i din civila framtid! Tycker det är sjukt synd att du lämnar N.L.A! Även väldigt synd att det måste vara så mycket gnäll samt klagomål mot er. Så det jag kan säga är att vi syns ute på kartan och så hoppas vi på att jag aldrig måste hamna i en strid med dig ;D För jag vill inte dö hahha.   Älskar dig <3

 

Fin liten låt: 

Link to comment
Share on other sites

Jadu Jonas, du är ju inte bara ful, elak, ett rövhål, och fruktansvärt otrevlig, men du är också en bra lagkamrat och god vän. kommer sakna dig tills den dag du kommer tillbaka. "Vi är rebeller tills den dag vi dör". Trodde du ingick i den kategorin men hade väll fel. Är ändå helt övertygad om att du kommer återvända till din rätta familj. 

Vi kommer alla sakna dig Jonas. Vi ses på fältet!

Link to comment
Share on other sites

Hafte extremt roliga stunder med dig, tycker det är fett synd att du lämnar oss :( Men alla går vidare right har du inte roligt längre så är det bara köra civ.

Kommer sakna dig bruh

 

<3

Link to comment
Share on other sites

Men vafaaaan.....!

Du är ju NLA Jonasp!!! Riktigt surt att du lämnar oss :(

Har inte spelat alls länge i NLA, men du var en riktigt skön "gubbe" att spela med :)

 

Ha det gött och hoppas vi ses ingame :)

 

Puss och kram

 

/Kasper

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.