Jump to content
CvGaming

E. Johansson kastar in hatten


Tony Blaze
 Share

Recommended Posts

Ja då ligger de till så här att en viss person inom Apd vill stiga i grader med hjälp av att sätta dit kollegor.

Så då till anledningen varför jag inte är i Apd längre är då att jag har blivit anklagad för att ha sålt vapen villket jag aldrig har gjort + lagt vapen i min fars hus som jag fått tag på ute i fältet + köpt några mxc, mxm, västar å lite magasin å sikte som jag sen använt under olika små event som civil vi slagit upp sins emellan ja ni som varit med vet ju (cv-d & sc) dom vapnen jag har haft har ju då inte hamnat i civilas händer då de varit event och våra små krig då ingen ska loota, jag har då inte sett något problem med de, inga civs har fått tag på de. Men jag har diskuterat situationen och förstår admins där av är jag inte med i apd längre. Få inga konstiga tankar om hur mycket vapen å skit, de e tal om ca 3-5 mxc 2-3 mxm, 1-4 västar 1 mk14 och 1 mk1-nått lrps, arco och dms, ja och klädesplagget sgt å högre får ha. vill hälsa keen, putin, hood, marple, nico, kruger & goliat, m.m för en underbar tid i Apd med många skratt och utskällningar ;-)

Självklart är de idiotiskt av mig att ha gjort detta så jag gör de då lättare för admins här & så.

jag lägger en ban req på mig själv i samma veva då jag har köpt vapen till mig själv och lagt i min fars hus och använt dom som civil, har dock ingen rec på något men jag har erkänt i texten innan, förstår om ni permanent bannar mig, hoppas på en rejäl bann tid ist för perm typ släng på en månad eller 2 så jag får känna att de va fel de jag gjort men ja de e upp till admins förstår erat val och kommer ej tjafsa. (Till afriel & Rasmus Kommer inte vara aktiv på ts då jag inte kommer vara hemma så mycket pga att jag är hund vakt så släng ett meddelande här på forumet eller ge erat svar här i topic med bann å de :-)

Link to comment
Share on other sites

Efter att ha fått all info så förstår jag ju varför det blev som det blev, tycker det mest är sorgligt att du gjort detta E.Johansson, du har varit en rolig snubbe att surra med.

 

Detta hade ju inte varit ett problem förutsatt att du frågat admins om lov, men du har ju gjort detta systematiskt under en längre period och det är i mina ögon bara extremt konstigt..

 

 

ser inget problem med något av det :mellow:

Okej? du ser inget problem med att en apd köper ut vapen lägger in dom i sitt civ hus :-) makes no sense.. är man APD/HRA/RO17 så är man betrodd med ett visst antal saker, som APD förväntas man inte direkt KÖPA ut vapen och ge till sina kompisar/egen fördel/egna hus etc... Är man HRA/Ro17 så är det ännu viktigare för faction leadern/admin att hålla koll så att medlemmarna inte stackar upp mängder med vapen från shopparna då det inte är tanken. Man har en billigare shop under den tiden man spelar i faction då man gör något för servern inte så att man ska ha mängder med vapen när man inte spelar i faction.

Link to comment
Share on other sites

Som du själv skriver Johansson, det var dumt och det är något du verkar själv förstå. Att sälja vapen till sig själv är ingen skillnad än att sälja vapen till någon annan. Att vi har haft roliga stunder och många utskällningar håller jag med om.

 

Som Major i A.P.D så förväntar jag mig att mina kollegor tar deras befogenhet och ansvar på allvar och att om de eventuellt skulle se att någon gör det dom inte ska så ska det rapporteras, helt enkelt för att det är fel.

 

Du får ha det bra och lycka till med vad än du bestämmer dig för att göra.

Link to comment
Share on other sites

Efter att ha fått all info så förstår jag ju varför det blev som det blev, tycker det mest är sorgligt att du gjort detta E.Johansson, du har varit en rolig snubbe att surra med.

 

Detta hade ju inte varit ett problem förutsatt att du frågat admins om lov, men du har ju gjort detta systematiskt under en längre period och det är i mina ögon bara extremt konstigt..

 

 

Okej? du ser inget problem med att en apd köper ut vapen lägger in dom i sitt civ hus :-) makes no sense.. är man APD/HRA/RO17 så är man betrodd med ett visst antal saker, som APD förväntas man inte direkt KÖPA ut vapen och ge till sina kompisar/egen fördel/egna hus etc... Är man HRA/Ro17 så är det ännu viktigare för faction leadern/admin att hålla koll så att medlemmarna inte stackar upp mängder med vapen från shopparna då det inte är tanken. Man har en billigare shop under den tiden man spelar i faction då man gör något för servern inte så att man ska ha mängder med vapen när man inte spelar i faction.

som jag fattade det [Är ingen mästare] så hade han dom till event, men, men, det är bara jag. han kunde väl inte köpa mk-1 i hans rank?

Link to comment
Share on other sites

Kände tyvärr inte dig (spelar inte altis life hehe)

Men det är alltid tråkigt när någon lämnar oss, du får ha det bra!

Haha nej å de e synd har hört att du ska vara en jätte skön snubbe i rl hade varit skoj att lära känna å lira med dig, ja de e jätte synd och de känns hårt men jag har ju varit en idiot som gjort de jag gjort å då känner jag att jag har svikit APD, admins och er andra spelare och framförallt svikit serverns ägare så de e därför jag lämnar. Cvgaming är ju trots allt den bästa servern jag spelat på så jag kommer sakna den & alla i den !
Link to comment
Share on other sites

Johansson du var den bästa Rparen i APD, du var den som ställde dig vid lakka checkpoint och ville rpa inte ta gear, jag kommer sakna dig som polis du var grymt skön och rolig. Hadee bra <3 :,(

Tack som fan de värmer hjärtat att få höra ;-) jag kommer sakna dig också du va ju min räddare när jag stod där i lakka å hade spenderat 150k för alla spikes, koner & vägbommar och väntat i 1 timme å inte hade sett en jäkel tills du dök upp å räddade mig från att bli knäpp av ensamhet haha ! En riktig King är vad du är <3
Link to comment
Share on other sites

Tack som fan de värmer hjärtat att få höra ;-) jag kommer sakna dig också du va ju min räddare när jag stod där i lakka å hade spenderat 150k för alla spikes, koner & vägbommar och väntat i 1 timme å inte hade sett en jäkel tills du dök upp å räddade mig från att bli knäpp av ensamhet haha ! En riktig King är vad du är <3

Såklart jag kom jag tyckte att det var grymt kul <3 jag kommer sakna dig som fan, ha det bra i framtiden och ta hand om dig, hoppas att vi ses, <3

Som alla säger "du kanske kommer vara borta Men aldrig glömd <3 <3

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.