Jump to content
CvGaming

Vitx lämnar Cvgaming


Vitx
 Share

Recommended Posts

Tja på er alla.
 
Dessvärre kommer jag att lämna Cvgaming ett tag nu. Har tröttnat på vissa grejer dels särbehandling på vissa spelare. Men som sagt en hel del grejer tänker inte gå genom några punkter i det. Sen har jag spelat civ en hel del och känner att jag kommer inte vidare någon stans. Så då tycker jag att det är dags för mig att lämna.
 
Det har varit kul att spela med er och jag hoppas att ni kommer ha det bra utan mig. Någon dag kanske jag återvänder tillbaka till CVG. 
 
Naturligtvis kommer jag att vara på teamspeak. snacka med några gamla polare
Link to comment
Share on other sites

Hare bra vitx skulle dock önska att någon som lägger upp dessa hejdå trådar i fortsättningen faktiskt skriver ut vem/vad som blivit särbehandlad(?) Det är omöjligt för oss att göra någonting åt det om vi aldrig får reda på vad du/ni spelare anser är ett problem samt ett par konkreta exempel kring dessa såkallade "särbehandlingar"

Folk får sluta upp med att vara rädda för att säga vad ni tycker! Vill ni inte göra detta publikt så kan ni pma mig på teamspeak/forumet så för jag eran åsikt vidare det enda jag kräver är att ni talar ur skägget för det är för många posts med hejdå som liknar varandra och dom flesta skriver samma sak fast med olika menings uppbygnader.. I slutändan det dom brukar ha in common är att dom inte fått en chans att joina en faktion av diverse anledningar, men vi kan inte göra något åt dessa "särbehandlingar" om ingen berättar om dom för oss.,

Återigen hoppas du får suget tillbaka så ses vi snart igen(utan höjdhopp denna gång) :-) Med vänlig hälsning, Bobbi

Link to comment
Share on other sites

Hare bra Vitx!

Förstår precis hur du känner, av samma anledning som dig, så valde jag också att lämna denna servern.

 

Skulle du kunna utveckla?

Link to comment
Share on other sites

Om ingen berättar för oss admins vad som är fel kan vi omöjligt försöka fixa felen.. Vi kan inte läsa era tankar, så det skulle hjälpa extremt mycket om ni kunde prata med oss om felen innan ni bestämmer att lämna.

 

EDIT- Skrev det förra på mobilen så det blev lite kortfattat, men jag fick ut bastanken av vad jag ville förmedla.  Vi i CvGamings staff vill absolut inte att serverstämningen ska bli sämre, snarare tvärtom. Om ni konstant ger oss kritik och idéer kring vad vi kan göra bättre så kommer vi självklart försöka förbättra allt. Vi driver denna communityn för att alla ska ha roligt och så att alla ska känna sig som en familj! Så snälla säg till oss vad som är fel och så kommer vi försöka hitta en lösning. Utan er spelare skulle inte denna communityn finnas, så det är på sätt och vis ni som har byggt allt detta!

Link to comment
Share on other sites

Kanske CvGaming borde sätta upp en liten epost adress eller något liknande, tror en del som eventuellt har synpunkter inte vill skriva upp dom för ibland blir det en hel del snack och skriverier om någons synpunkter (negativt och possessivt), så om man på något sätt kan sätta upp en s.k "suggestion box" där personens kritik alt tankar och funderingar kan läsas av admins utan att personen som skrivt detta behöver känna att den måste försvara sig om någon annan tycker det var en dum idé/tanke. 

Link to comment
Share on other sites

Kanske CvGaming borde sätta upp en liten epost adress eller något liknande, tror en del som eventuellt har synpunkter inte vill skriva upp dom för ibland blir det en hel del snack och skriverier om någons synpunkter (negativt och possessivt), så om man på något sätt kan sätta upp en s.k "suggestion box" där personens kritik alt tankar och funderingar kan läsas av admins utan att personen som skrivt detta behöver känna att den måste försvara sig om någon annan tycker det var en dum idé/tanke. 

+111

Link to comment
Share on other sites

Kanske CvGaming borde sätta upp en liten epost adress eller något liknande, tror en del som eventuellt har synpunkter inte vill skriva upp dom för ibland blir det en hel del snack och skriverier om någons synpunkter (negativt och possessivt), så om man på något sätt kan sätta upp en s.k "suggestion box" där personens kritik alt tankar och funderingar kan läsas av admins utan att personen som skrivt detta behöver känna att den måste försvara sig om någon annan tycker det var en dum idé/tanke. 

 

Ska dock inte behövas...  men i get your point.

 

Kan ju tillägga att den "särbehandlingen" jag fått höra på pm omöjligt kan vara den samma som Vitx syftar på.

 

 

*Update 2015-07-20, 03.36 har nu fått vitx historia :) Tack för det Vitx ska ta det vidare.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.