Jump to content
CvGaming

Hardman tar en paus från Arma.


HardmanCummings
 Share

Recommended Posts

Vill passa på att tacka alla spelare på CvG för det har varit roligt, men nu kommer jag kliva ner och spela mindre Arma så då är det lika bra att jag slutar inom RO samt kommer i samma våg inte heller vilja vara Support.
Varför kanske någon undrar? Jo låt mig berätta, jag har nu under en tid känt att samma spelglädje inte funnits som förut, tror mycket har med hur balansen ser ut nu (kanske inte riktigt hunnit vänja mig mig än, men det var roligare förut).
Sen lite för att jag känner att en del på servern glider mer isär än något och då menar jag inte spelarna, för där har ni alltid hållt ihop även om ni inte alltid kommit överens med varandra.
 
Stora problemet i mina ögon (återigen min åsikt och hur jag ser på det, tar någon illa upp så ser ni lite fel på detta): Admins och grundare, under senaste tiden nu har det funnits 2 personer som det känns som har jobbat hårdare än någon.
Goatis och Jonas har lagt ner mycket av sin tid (kudos), men resten har jag en kännsla av glider fram på en räkmacka och kommer bara med synpunkter och sen inget mer, deligerar sedan allt arbete neråt och sen blundar.
Ni kanske vill göra mer och kan göra mer men (till och med kanske gör mer, men inget man ser), ni tar pauser som ni meddelar andra admins men inte support som står clueless i vem man kan få hjälp av i vissa situationer.
 
GW har en liten känga till dig också i detta, och jag förstår att du vill serverns bästa, men du måste förnya ditt tänk lite, jag försökte komma med en idé till dig för ett tag sedan, men det första du sa till mig var "Jag är inte Arma admin", sedan svarade du "Vill de andra ha nått får de fråga".
Detta var när jag tog upp hur eventuellt annonsera ur hemsidan mer via Google klick annonser skulle möjligen kunna ge mer trafik till hemsidan. 
Och för att försvara min tanke så säger jag följande: Att sikta in sin på befintliga spelare som inte spelare som blivit inaktiva är okej, men när dom inte kommer in och spelar så finns det säkert en orsak bakom det,
och lite som ett företag, när befintliga kunder inte räcker till, då söker man nya kunder, och i detta fall så tror jag att får folk se hemsidan och ser att det finns ett stort community bakom servern så kanske de stannar, men nu hittar de flesta servern i Armas serverlista, joinar och sedan lämnar och förstår inte vad mer det finns.
Men nog om detta, ni kommer säkert ha eran åsikt om vad som är korrekt och inte korrekt, och kommer säkert slå tillbaka på min kritik, men det får stå för er, tänker inte kommentera det mer, har sagt mitt.
 
Men nu som sagt känner jag inget direkt spelsug och kommer gå ner till civil för att inte spela lika mycket som tidigare, kommer säkert finnas på TS, men räckna inte med att jag spelar 100%.
Till vanliga spelare så kommer kan jag döda på denna fråga: Nej, kommer inte sälja av saker jag har i spelet, eller ge bort något. 
För om saker och ting skulle ändra på sig så kommer jag säkert spela igen och då vill man ha tillgång till grejer.
 
 
Link to comment
Share on other sites

Nej! Inte min "Hardmun" :(  :cry:  :cry:  :cry:

Vilken support ska nu lägga in gröna spök örnar till mig ?!

Det är fan bäst att du ändå hjälper mig med CvG news annars skickar jag StureP-Darwin på dig ! 

7d49b793df82b87d92f0aaa88ef4e6fb.png

 

skämt åsido, kommer sakna dig som fan "Hardmun", Du får ha det bra, Försök vara aktiv i ts ändå är du snäll <3  :wub:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.