Jump to content
CvGaming

Krüeger lämnar sin post


Thomas Krüeger
 Share

Recommended Posts

Copy pastear detta från polisforumet då jag inte ser någon vits med att hålla det dolt från alla som undrar och frågar privat.

 

Hej, väldigt tråkigt att jag behöver skriva detta. Jag ville faktiskt inte avgå riktigt än. Jag hade visioner och en mycket trevlig kår.
Nu är det så att admins har beslutat att A.P.D Ska göras om och en ny ledare kommer tillsättas. Istället för att stanna i polisen så väljer jag att avgå. Vill tacka samtliga poliser jag spelat med under min tid. Special mentions : Nico, Goliat, Putin, Darwin, Luckiiee, Dubbie, och många andra poliser och spelare genom tiderna.

 

I samband med detta slutar jag på servern tills vidare. Vi får se om jag dyker upp i framtiden men som det ser ut just nu känner jag mig överkörd, punkterad och totalt nedtrampad av admins. Hoppet är lågt och jag håller inte med förändringen och hur det sköttes men jag får acceptera beslutet. Vi ses i framtiden en del av er här. Jag vill ju såklart inte bryta kontakten med er helt. 

 

Kommer finnas i en kanal längst ner på TS ibland tillsammans med Nico och Goliat som jag kommer prata med ibland.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.