Jump to content
CvGaming

Rarre är i farten! (<3 Cargo Towers)


Rarre
 Share

Recommended Posts

sanning snarare? de är ju inte lätt mot 16 poliser och flertalet hunters, eller är du av annan åsikt ludwig?

Det var den ända gången under eventet som det har varit så många poliser online, vi försökte ordna om det men folk var bara sura.

Jag har inte haft något problem med polisen iaf, de åkte runt med 3 hunters på bandit mot 5 Cv-D men vi tog dem ändå, tror att det handlar om att ha rätt taktik.

Rarre visar ju t.o.m att cargotowers verkar funka mot polisen.

Link to comment
Share on other sites

Det var den ända gången under eventet som det har varit så många poliser online, vi försökte ordna om det men folk var bara sura.

Jag har inte haft något problem med polisen iaf, de åkte runt med 3 hunters på bandit mot 5 Cv-D men vi tog dem ändå, tror att det handlar om att ha rätt taktik.

Rarre visar ju t.o.m att cargotowers verkar funka mot polisen.

får jag då ställa frågan vart har civs våra cargo towers som är omöjliga att ta sig upp i?

Link to comment
Share on other sites

får jag då ställa frågan vart har civs våra cargo towers som är omöjliga att ta sig upp i?

Du kan ju ta dig upp i vilket Cargo Tower som helst

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.