Jump to content
CvGaming

Ban request [H.R.A] Adrastus Zaimis RDM


Mopedro
 Share

Recommended Posts

Name: [Cv-D] [Thug] P.Lopéz

Offender-name: [H.R.A] Adrastus Zaimis

Date: 15-08-10, runt Kl 14-15

Reason: Vi i Cv-D engagea polisen och sen när jag sprang fram till dem så engagea HRA på mig och ber mig ta upp händerna, då när jag tar upp händerna så skjuter [H.R.A] Adrastus Zaimis mig.

 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=Jz2iZGIy3qU&feature=youtu.be

Edited by A. Nord
Link to comment
Share on other sites

Som man ser på videon så riktar du vapnet mot mig, du tittade inte bort när du gör det hur ska jag då veta om du ska sätta upp händerna eller skjuta ?... jag sa att jag kunde refounda ditt gear men du sa att en ban skulle passa bättre [BILD PÅ CHATT] https://gyazo.com/5fe3ecd20c18ae00fe49148e4458b385 . Hoppas att admin's kan se det från min synvinkel då jag verkligen trodde att han skulle skjuta mig

Edited by Lagster
Link to comment
Share on other sites

Du bad mig endast ta upp händerna inte vända mig om så jag tog bara upp dem. Och jag är icke intresserad av refund då jag hellre vill att du ska få en ban för det. 

Link to comment
Share on other sites

För det första, dra inte folk överhuvudtaget utan tillåtelse från den du drar (med tanke på att det fortfarande är strid),  och kalla inte folk efterbliven och mongo, det är lika mkt värt bann i min bok.
Sen kan ni ju försöka lösa detta utan banreq..

Link to comment
Share on other sites

Du bad mig endast ta upp händerna inte vända mig om så jag tog bara upp dem. Och jag är icke intresserad av refund då jag hellre vill att du ska få en ban för det. 

Fast om du hade tänkt så förstår du ju att det hade varit smartast att titta bort eller iaf prata ingame (Det hade jag gjort), Sa att jag kunde refounda dig till 100 % men du svara ist med ett drygt svar om att du häldre ser mig bannad. Samt att språket ni använder inte är 100 % uppskattat av mig

Link to comment
Share on other sites

Det var ju dock inte 100 menat då jag inte fick infon om att han satt bakom ifriten! 

Ditt lag står o skjuter oavbrutet mot den under en längre tid ordet "bakom ifriten" måste ju ha blivit sagt minst en gång, sen är ju frågan VARFÖR ramma en ifrit utan att vinna något på det, ser inte din mening med det om du inte visste... Förklara din mening med att ramma en ifrit utan någon bakom/i 

Link to comment
Share on other sites

Ditt lag står o skjuter oavbrutet mot den under en längre tid ordet "bakom ifriten" måste ju ha blivit sagt minst en gång, sen är ju frågan VARFÖR ramma en ifrit utan att vinna något på det, ser inte din mening med det om du inte visste... Förklara din mening med att ramma en ifrit utan någon bakom/i 

Saken var den att jag vill göra så ifriten inte kunde gå att använda då med att vända den upp och ner!

Link to comment
Share on other sites

Snälla killar, ta bara saker här som har med ban requesten att göra! Alltså som bevis och saker som har att göra med den!

Har gett svar på det dom kastat mot mig, det enda som finns som bevis är hans film och min TS chatt. Har erbjudit han pengar för gear men han vill inte ha det. En ban är det enda som gör han glad (Makes no sens när gear borde värderas mer än att få en spelare bannad för något han försökt kompensera)

Link to comment
Share on other sites

Har gett svar på det dom kastat mot mig, det enda som finns som bevis är hans film och min TS chatt. Har erbjudit han pengar för gear men han vill inte ha det. En ban är det enda som gör han glad (Makes no sens när gear borde värderas mer än att få en spelare bannad för något han försökt kompensera)

Det var ju det jag fick när jag ville kompensera Luckie?

 

Det är ju EXAKT samma sak

Edited by S. Olsson
Link to comment
Share on other sites

Don't litter the post with unnecessary information.

EDIT- Please don't try and get "revenge" from an old ban, it's just childish. Luckiiee and Lagster aren't the same person, so getting Lagster banned due to Luckiiee's old ban req is just mental. I will not touch this ban since I'm personally in the H.R.A, so my view of the situation will be biased.

LOCKED

Edited by Hysteria
Link to comment
Share on other sites

  • Guest unlocked this topic

Ok, so first off, Ludwig You are never allowed to pull a player in to your channel during a combat, especially a person who you are fighting, if we see this happening again you will lose that power in teamspeak.

Regarding the ban request itself: I will decline this ban request since Langster obviously admitted he did wrong, this is kinda similiar to the ban request i denied on Savage yesterday, i mean common guys, If a person admits he did wrong he shouldn´t be punished for it, in cases like this when he actively are admitting he did wrong, saying he is sorry and is willing to refund i will not put a ban on it, so the verdict is simple, Declined, and lagster will refund you, in case you don´t want a refund its ok, you don´t need to take it.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.