Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] [KT] Julius


Mirre
 Share

Recommended Posts

Name: [KT]Julius

Date: September 2014

GUID: 76561197988458619

Reason: 

Hej! Mitt namn är Julius och jag blev bannad för att jag glitchade in i hus på eran server.

Jag såg en glitch på youtube och tänkte att jag skulle testa den glitchen och titta om den funkade.

Jag använde den runt 2 gånger, och sedan så blev jag "caught" och då blev jag bannad av rasmus.

Ban msg: Kom in på teamspeak / Rasmus

Jag vill verkligen komma tillbaka till cvgaming då jag körde på en annan svensk server innan och de admins är sämst då dem bannar fel personer och är helt enkelt pajas.

Jag gillade verkligen att köra på den här servern då det var det enda jag körde på dagarna och var skit sur och ledsen över att jag blev bannad då senare jag inte hade något annat att spela.

Just nu så har jag slutat på den servern jag körde på förut som jag sa där uppe så är dem pajas alltså.

Jag kommer inte att göra om detta och jag kommer aldrig mer bryta några regler ifall ni kunde ge mig en chans att visa mig att jag har förbättrat mig själv, och ifall jag gör nåt fel kan ni lägga bannen igen då jag verkligen förbättrat mig och gör aldrig något fel eller bryter reglerna.

 

Ifall ni vill att jag ska skriva något mer så kan ni skriva i inlägget så skriver jag in det!! Vad som helst!!

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • Guest unlocked and locked this topic
  • Guest unlocked this topic

Hej Julius, Vi har nu diskuterat ditt ärende, vi skulle vilja prata med dig en sväng på teamspeak innan vi fattar ett slutgiltigt beslut.

 

*update*

 

Talked on teamspeak, welcome back and show us a better side this time!

Best Regards Cvg

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.