Jump to content
CvGaming

Ban request [F.C] Bängan Lagerblad RDM


P.Lopéz
 Share

Recommended Posts

Name: [Cv-D [Thug] P.Lopéz 

Offender-Name: [F.C] Bängan Lagerblad

Date: 15-08-14 ca Kl 17-18

Reason: Vi i Cv-D såg en polis hummingbird vid ett berg vid Kavala checkpoint så vi gick ner och skulle råna dem, när vi gick ner så gick våran hummingbird sönder så vi hoppa ur och då började vi ta skott från F.C och jag dog.

Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=VPxBk1GPfp0 

Edited by P.Lopéz
Link to comment
Share on other sites

Dom som var där var FC SC och Polisen                                          

 

 

Det jag såg var er flygandes med en helli. Vi var i krig med SC och Polis just då och vi ser er gå in för landning men ni börjar lyfta när polisen börjar lyfta. Men polisen crasha och ni börjar landa igen. Min polare nära där men han såg inte er. Sedan när ni börjar hoppa ur eran helli så börjar jag skjuta. Hade ni valt att flyga iväg så hade jag inte gjort något men när ni väljer att landa så tror jag nästan alla hade sett er som ett hot. 

Link to comment
Share on other sites

Hur skulle vi kunna veta att att alla ni var i krig när vi inte fick några varningar det var ingen som sköt, allt vi såg var en polis humming som vi tänkte råna +att när vi skulle åka så gick ju våran helli sönder så hur skulle vi kunna lyfta igentligen?

Link to comment
Share on other sites

Hur skulle vi kunna veta att att alla ni var i krig när vi inte fick några varningar det var ingen som sköt, allt vi såg var en polis humming som vi tänkte råna +att när vi skulle åka så gick ju våran helli sönder så hur skulle vi kunna lyfta igentligen?

jag tycker att du borde kolla på videon igen. Ni landar vid polisen först men han flyger iväg och då lyfter ni igen. Sen när han crashar så landar ni igen och då går eran heli sönder. Så ni kunde flugit iväg. 

Link to comment
Share on other sites

Som ledare för SC bekräftar jag det Teechy skrev, detta var en fet warzone, oc jag tror att ni Cv-D var mycket medvetna om det.

det kan väll inte ge er rätten att döda alla som landar med en heli bara för att det är en warzone om ni såg någon springa på ett berg och inte kunde kolla tag skulle jag förstå er med 100% men om ni nu skjuter några som landar med en heli det är ju bara absurt

Edited by Takó
Link to comment
Share on other sites

Jag skulle vilja ha ett längre klipp på situationen jag har sagt detta flertalet gånger, anledning till det är för jag vill veta om ni verkligen är så oskyldiga som ni påstår att ni är :)

Hur som helst, att det är en warzone betyder verkligen inte att ni får skjuta på allt och alla F.C, Jag förstår att man kan bli stressad och att man blir lite triggerhappy..

Det som däremot stör mig är att jag fått erkännanden samt info av några av er att ni satt i samma teamspeak (FC & Scrubclub) när ni var i denna fight dvs, ni sammarbetade. Detta är strängt förbjudet och jag har varit inne och snackat med er om detta samt delat ut 1 varning till er,

Verdict:

Jag kommer inte banna någon för detta, Bängan du får en möjlighet att refunda Lopez, vänligen informera mig inom 24h om detta är gjort eller ej.

Till Cv-d: i framtiden så förväntar jag mig längre klipp när ni är inblandade i tveksamma situationer och ni bör hålla bättre koll på när ni landar i ett område där det är krig, jag utgår från att om du länkat upp ett lite längre klipp så ser man nog i side att polisen ligger i krig med dessa 2 gäng vilket då borde informera er om att ni eventuellt landar mitt i ett pågående krig, det är inte första gången det händer..

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.