Jump to content
CvGaming

Lopéz rör sig vidare


Mopedro
 Share

Recommended Posts

Helluu 

Jag kommer att lämna CVG ett tag nu då jag har tröttnat på all särbehandling som pågår på servern dvs att alla faktions medlemmar får åka runt och göra i princip vad dom vill utan att admins bannar eller säger till dom(kan väl komma en liten "tillsägelse" någongång). Så tack för mig och ni får ha det så bra.

Hadeee

Link to comment
Share on other sites

Hare bra Lopez, Det är nog många som undrar vad du menar med att faktions medlemmar får åka runt och göra vad dom vill, du får jätte gärna förtydliga detta innan du sticker iväg helt.

Senast idag så blev [H.R.A] R.Karlsson bannad 2 dagar så att faktions medlemmar skulle särbehandlats håller jag verkligen inte med om.

Ett litet tips dock vart du nu bestämmer dig för att börja spela är att du lär dig reglerna, taggar ner attityden lite grann och kommer med kritik när det faktiskt agerats felaktigt.

Gällande särbehandling så tycker jag inte Cv-d ska uttrycka sig, jag har varit väldigt mild i mina "bans" mot samtliga spelare på hela servern just för att jag anser att man inte behöver banna varandra hela tiden man kan prata igenom situationerna som uppstått och sedan bestämma hur man går vidare.. så om vi hård drar det hela så har jag ju indirekt "särbehandlat" cv-d som du var medlem i.

Hare gött

Link to comment
Share on other sites

vilken grabb ring mig så kommer jag med en hmmt och hämtar mina grejer sen att connor sitter och försöker diskutera i dendna posten tycker jag är helt fel ha det bra pedro<33333

Du tror

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.