Jump to content
CvGaming

[ban request] APD


Serious Sam
 Share

Recommended Posts

Name: [X.S] Pepperoni

Offender-Name: APD

Date: 2015-08-25

Reason: Polisen kommer men en hauron och en hunter, Släpper huntern från 500 meter och kör iväg mot oss som farmar weed, Sen så går jag in i min truck och åker jag iväg. så börjar dem skjuta på min truck så den sprängs.

Fail rp, Man dör om man släpper en bil från 500 meter,  Sen skjuter dem på min bensintank inte hjulen, Så min Zamack transport covered sprängdes.

Sedan var det en bugg att jag var admin, jag försökte skriva till HRA men det gick inte,

Här är videon på allting:   https://youtu.be/6FOBEUucG4o

Link to comment
Share on other sites

Kommer ta detta på svenska eftersom jag inte pallar shitstorma på engelska. Jag är personligen extremt trött på hur ni i polisen utnyttjar Huron + Hunter. Det är okej att ni använder det på FED och kanske på Bandit.. Men att utnyttja det för att ta civs på weed field? Är ni helt väck i huvudet eller? Vet ni ens hur fult det ser ut för alla nyare spelare på servern?

 

Verdict: 12 hours ban for all the police involved in this situation. (In the Huron and in the Hunter.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.