Jump to content
CvGaming

Ban request[Swipe] [rec] Tord


Feroz
 Share

Recommended Posts

Name: [V.U] Feroz, [V.U] Philip, [V.U] Ille

Offender name: [Swipe] [rec] Tord

Date: 2015/08/26 21:35 (?)

Reason: RDM, Jag, Philip och Ille var ute och tittade runt lite, vi får syn på Tord som tidigare för 30min sen rånat Philip och Ille. Vi ska stanna honom för Att först snacka sen kanske råna han. Men vi kom på att vi inte hade vapen. Vi gör en sen sväng när vi stoppar han så han kör in i oss. Han verkar ta det som en engage. Då när vi står stilla säger han "Upp med händerna" och siktar sin pdw mot oss, alla vi hoppar ur och gör inget, vi hade inte ens vapen. Det som händer då är att han DIREKT dödar oss även att vi hoppar ur. 

Bevis finns hos mig "Feroz" på ts, pma mig tidigast imorgon så fixar jag fram videon. Tack

http://plays.tv/video/55de19b19aaa2414af

Edited by Feroz
Bevis/Förtydliga texten
Link to comment
Share on other sites

Feroz, Dock så svängde du rakt in i hans ATV när han när han tänkte köra förbi er. Sen vet jag inte vem som skjöt innan han ens hade hoppat ur bilen eller om det är videon som är laggig.

Link to comment
Share on other sites

Feroz, Dock så svängde du rakt in i hans ATV när han när han tänkte köra förbi er. Sen vet jag inte vem som skjöt innan han ens hade hoppat ur bilen eller om det är videon som är laggig.

vad menar du? Kanske ska få det tydligt att det inte heller var jag som körde bilen.

Link to comment
Share on other sites

Feroz, som du nog ser på videon så svänger ni in i hans ATV och exakt efter att han var påväg på att hoppa ur så hörde man skott som nog inte kom från Tord. Så han trodde nog att det var ni som började skjuta mot honom ;/ (Vi gör en sen sväng när vi stoppar han så han kör in i oss.)  det var exakt det du skrev ovanför =) 

Link to comment
Share on other sites

Feroz, som du nog ser på videon så svänger ni in i hans ATV och exakt efter att han var påväg på att hoppa ur så hörde man skott som nog inte kom från Tord. Så han trodde nog att det var ni som började skjuta mot honom ;/ (Vi gör en sen sväng när vi stoppar han så han kör in i oss.)  det var exakt det du skrev ovanför =) 

Så om vi skulle engage på er och ni gör inget alls, och vi hör skott lååångt ifrån som inte ens var emot oss så får vi lov att döda alla vi var på att råna?

Link to comment
Share on other sites

För det första är det förbjudet att göra så som ni gör i videon (svänga in mot han så han har 0 möjlighet att göra något annat än att krocka.

Dock så skjuter Tord extremt fort, så han får 24h på sig att refunda er det ni blev av med i form utav pengar, händer inte detta så sätter jag en 3 dagars Rdm på honom.

 

Låter tråden vara öppen så ni kan svara när ni fått refunden.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan stå för vad ni ska ha i refund jag ger er pengar så får ni köpa backpack nightvision vad ni nu hade på er. inga konstigheter! så kan vi sluta denna tråd som har varit i flera dagar nu utan att nån staff tagit hand om den.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.