Jump to content
CvGaming

Ban request [SC] Olsson


Feroz
 Share

Recommended Posts

Name: [V.U] Feroz

Offender name: [SC] Olsson

Date: 2015/08/28 21:00 Ungefär

Reason: Så jag skulle upp till Kavala checkpoint och titta om det var folk där, direkt när jag kommer ur Kavala så hör jag skott emot mig, jag säger att dom skjuter här och poliser dog så jag åker runt och åker tillbaka några meter bakom ett hus. Blir skjuten direkt till 30hp och därefter ännu mer. Jag är påväg där ifrån och blir dödad. Första Olsson skriver är "WARZONE", hur skulle jag veta det sen innan? Är det inte okej att åka utanför Kavala kanske? 

http://plays.tv/video/55e0b39755b5c4def2

EDIT: Vill inte att Dimitri ska ta den här requesten då han var med i SC när det hände

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

DU åkte omkring runt huset där vi satt och jag skött varningskott först för du ska sluta åka omkringmen du stack inte och vi sitter i fight mot polisen och HRa och sen kommer någon och håller på att störa oss?

Link to comment
Share on other sites

DU åkte omkring runt huset där vi satt och jag skött varningskott först för du ska sluta åka omkringmen du stack inte och vi sitter i fight mot polisen och HRa och sen kommer någon och håller på att störa oss?

Kolla videon så ser du att jag inte "åkte omkring runt huset där vi satt"

Link to comment
Share on other sites

Det var precis vad du gjorde du åkte omkring runt flera av mina gang medlemmars hus och fortsatte att köra runt sen sa dom att jag skulle skjuta dig!

Säg var tiden när ni sa att ni skulle skjuta mig, jag hör inte iaf

Link to comment
Share on other sites

Men shit! Du säger i videon nu åker vi dit, du jagar loot som bara vad. Du kör rakt fram på stora vägen tar skott på dig nu kan du bara fortsätta och gå fri men istället börjar du köra runt hus och jaga loot... MITT I EN WARZONE VAD TROR DU VI SKALL GÖRA? TITTA PÅ NÄR DU LOOTAR? Nej vi skjuter dig= INGEN RDM! I side sa du hur skall jag veta att det är en warzone när jag kommer på min quad i din video ser man ju att du skriker för att du tar skott så värför åker du inte bara därifrån då?

Link to comment
Share on other sites

Men shit! Du säger i videon nu åker vi dit, du jagar loot som bara vad. Du kör rakt fram på stora vägen tar skott på dig nu kan du bara fortsätta och gå fri men istället börjar du köra runt hus och jaga loot... MITT I EN WARZONE VAD TROR DU VI SKALL GÖRA? TITTA PÅ NÄR DU LOOTAR? Nej vi skjuter dig= INGEN RDM! I side sa du hur skall jag veta att det är en warzone när jag kommer på min quad i din video ser man ju att du skriker för att du tar skott så värför åker du inte bara därifrån då?

Om du tittar igen så när jag blev skjuten så var jag påväg ut och blev skjuten på vägen. Att titta när jag lootar? Jag lootade inget?

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

i will decline this ban request because you are fully aware of the fact that people are shooting like maniacs around you, and you still decide to go into the fight with a quadbike.. hungry for loot i guess, You took a chance and it didn´t go well this time :-)

However, Olsson is gonna refund you the money for the gear you lost, so contact him ingame/teamspeak and inform him of this.

To all gangs: Warzone is a fine word, i agree but it simply doesn´t exist in situations like this, For a warzone to happen it needs to be atleast 3 civ gangs at the scene + 2 factions, ofcourse crossfires can happen and someone is killed by misstake, so always take the situation with eachother on teamspeak first, if you are not comming to an decision in who did right/wrong and refund/no refund, then you post a banrequest.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.