Jump to content
CvGaming

Polis Test.


MrCat
 Share

Recommended Posts

Hej!

 Idag hade vi en liten övning i kavla som involverade stads polis (A.P.D). Då under testet idag så kollade vi hur polisen gjorde under fart dårar i stan.

Jag började med att kolla hur de var när folk lekte runt vägar och jo de sa till dem att inte springa runt vid vägen för det kör bilar där. Efter det så tog vi vår bil och startade igång jacketten med polisen. De ryckte ut snabbt och körde efter en hela tiden och förlorade aldrig synen på en. :D

När jag började köra så körde jag förbi dem snabbt och direkt så reagerade de. Polisen som ryckte ut var  [A.P.D] A.Hassan och hans kollega som vi aldrig fick tag på men med deras samarbete så fick de tag på oss efter bara halv timmes av körning. A.Hassan fick tag på mig i svängen innan bron vid Air garage i Kavala med en liten stöt med bilarna. A.Hassan sprang ut direkt och satte handfängslen på mig och tog mig vid sidan av vägen och började förhöra mig. Jag berättade naturligt viss att detta var bara ett test av [A.S.A] som är Altis secret agency. Han blev chockade och trodde först inte mig men med förklaring så trodde han mig.

Detta testet var enbart för att kolla hur Altis poliser gör under dessa situationer och hur de hanterar dem. Det finns flera tester te.x hur de gör vid rån, kidnappning eller gäng som krigar OBS! [vid rån så skjuter vi ej gäller samma vid kidnappning vi bara ligger och ger oss].Dessa tester ska enbart utföras av vår högsta vältränade person [A.F.S] Mr Cat och hans medlemmar hädanefter kommer bara få personer veta om detta i polis kåren vem säger vi aldrig. Det kommer komma flera tester så var vakna och håll ögonen öppna efter sånt här och meddela polisen direkt. 

Jag måste säga ett stort grattis till [A.P.D] A.Hassan som gjorde jobbet utmärkt och borde få en stor belöning för att ha gjort jobbet så bra med lite skador och fick fart dåren snabbt AKA [A.F.S] Mr Cat.

Tyvärr finns det igen video för jag kunden ej filma under körning för det hade varit för svårt med allt men har ett foto efter körning med den bästa polisen [A.P.D] A.Hassan.

https://youtu.be/fcZ7LFAhMho    lägger den här för bilden tog för mycket plats på hemsidan.

 

Edited by Turre Burre
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.