Jump to content
CvGaming

Ban req [EC]


Feroz
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name: *Your in-game name* [sc]Feroz [SC] Miss H [SC] Krayroski [SC] Nemo mm. det var flera! 

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [EC] 

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 21september 2015

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Vi i SC var ute och skulle råna och ser spikes och ec, vi blir jagade ner till oil field där ec rammar oss med sin hatchback sport så vi välter och senare krashar som gör att vi förlorar fighten. http://plays.tv/video/560059874226a67f98

Vi vill att någon annan admin än Bobbi tar hand om denna ban requesten då det är hans gäng!

EDIT: Vet att videon är dålig men man ser att bilen t.om flippar så det är obvious =)

Link to comment
Share on other sites

Här har ni en film https://vid.me/ExSc som visar exakt hur det gick till. För det första så är det jag som kör HB sporten, sedan kör jag om eran bil och därefter kör ni in i min bil och jag desyncar även något. Så erat påstående om att jag rammade er är felaktigt.

Sen att ni säger att det gjorde så ni torskade fighten är bara en lögn, då vi på videon kan se att det är ett bra tag senare vi engagar på er och att det är ni som kraschar bilen in i berget, helt utan vår påverkan, som leder till att ni torskar fighten, eller för att ni spelar enligt en väldigt dålig strategi

//VisionPie från Cartellen

Link to comment
Share on other sites

Sen att ni säger att det gjorde så ni torskade fighten är bara en lögn, då vi på videon kan se att det är ett bra tag senare vi engagar på er och att det är ni som kraschar bilen in i berget, helt utan vår påverkan, som leder till att ni torskar fighten, eller för att ni spelar enligt en väldigt dålig strategi

Och varför var vi tvungna att åka ner till oil field? Jo för ni rammade/dsyncade in oss

Link to comment
Share on other sites

Du hade väldigt många vägar att åka. Vägen tillbaks är ju ett alternativ, men om ni kör ut på oilfield så åk inte in i en bergvägg sen då. Det kan tyvärr inte vi hjälpa

Dock utan att ni skulle ha rammat så skulle vi ha fortsatt på vägen och antagligen kommit vidare =) 

Link to comment
Share on other sites

Du hade väldigt många vägar att åka. Vägen tillbaks är ju ett alternativ, men om ni kör ut på oilfield så åk inte in i en bergvägg sen då. Det kan tyvärr inte vi hjälpa

Det fanns ingen väg tillbaka för vi visste att ni skulle ha en där. Så vi kunde inte göra mycket än att se på när ni rammar oss från sidan och även d-syncar in i oss. 

 

EDIT: Skulle vilja ha en video ifrån dom som var nere på marken. Så kan ni se när vi blir rammade

Edited by Nemo
Link to comment
Share on other sites

Har lite med denna reqqen att göra efter som jag är ett vittne. Jag flög faktiskst en Hummingbird när jag såg två bilar kommandes i full fart emot Oil Field, och det såg ut precis som att VisionPie kör rakt in i SC. Men det är bara så det såg ut. Och en stor fight började. Det var rätt intense, och jag hade landat om inte EC hade vunnit fighten. För dom är rätt farliga :D

(Senare efter 5 minuter flög min teammate ner med helikoptern rakt ner i ett berg så att jag förlorade en massa dyrbart gear)

Link to comment
Share on other sites

Sjukt löjligt.. Ni åker ut i vishan och krockar 

 

Samt att i erat klipp pratas det om dsync samt i vårat så jag förstår inte riktigt problemet (:

Att vi snackar om dsync är för att ni trycker så j**la nära oss med bilen. Så han säger ironsikt "dsync is comming" 

Link to comment
Share on other sites

Här har ni en film https://vid.me/ExSc som visar exakt hur det gick till. För det första så är det jag som kör HB sporten, sedan kör jag om eran bil och därefter kör ni in i min bil och jag desyncar även något. Så erat påstående om att jag rammade er är felaktigt.

Sen att ni säger att det gjorde så ni torskade fighten är bara en lögn, då vi på videon kan se att det är ett bra tag senare vi engagar på er och att det är ni som kraschar bilen in i berget, helt utan vår påverkan, som leder till att ni torskar fighten, eller för att ni spelar enligt en väldigt dålig strategi

//VisionPie från Cartellen

Om ni inte hade rammat oss så hade vi åkte längre fram på vägen. Och jag fattar inte varför ni ska dra förbi oss när det är så smalt område. Det blev d-sync med men det är för att ni ska dra er förbi så jäkla nära. Man förstår alla att ni vill att det ska bli d-sync

Edited by Nemo
Link to comment
Share on other sites

Om ni inte hade rammat oss så hade vi åkte längre fram på vägen. Och jag fattar inte varför ni ska dra förbi oss när det är så smalt område. Det blev d-sync med men det är för att ni ska dra er förbi så jäkla nära. Man förstår alla att ni vill att det ska bli d-sync

Börja inte med dedär "hade ni inte gjort så, så hade vi klarat oss" bla bla bla..bullshit igen. Ska vi ta det till den nivån skulle vi ju kunna säga "aa om ni bara hade kört på våra spikes i agios och gett upp hade ni aldrig krachat in i en stenvägg och blivit slaktade"

Trött på den skiten, ni gör egna val, i detta fall fick erat val er dödade och jag antar att det är den enda anledningen varför denna Ban Request ens är uppe? Correct me if im wrong..

Link to comment
Share on other sites

men det där var ju bara dumt skrivet amadi. Ni körde ju för nära för att det ens ska gå ihop. man vet att det finns d-sync och ändå kör nisom ni gjorde. vi i SC kunde inte påverka d-syncen. dock kunde ni gjort det där på ett bättre sätt och planerat mer. Men jag bryr mig inte direkt om denna ban reqen. Men det där med om vi hade kört på spikesen har inget med detta att göra. Vi la ban req på att ni körde för nära oss och stoppade våran väg framåt via ett otillåtet sätt. i detta fallet rammning/d-sync. Det är ban reqen inget annat. Nästa gång kör lite längre fram och lägg en spikes ist för att mota oss till vägkanten och skit. Ni är soppas bra spelare att ni borde kunna göra saker och ting mycket bättre än detta. 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

This ban-request is Declined.

 

Although the "crash" was a D-sync issue, its nothing we can or will ban for. From the d-sync the gang (SC) car seems not to be damaged since they are able to drive away. Then that SC crashed the car after approx 2min from the d-sync (longer video has been provided to me to look at, after i requested it) the engage was done correctly. There is no fault nor claim to get anyone banned in this incident.

 

If SC´s car would have blown up or damaged to the point that it would need repair to be able to drive away, then in the spirit of fair-play you should expect to get time to fix the car and given a chance to drive away (but this is not the case in this scenario, its  was more meant if heavy damage where to have happened. Also keep in mind that if death would have happened due to d-sync then we (Admin/Support team) could have done a refund on gear and the lost of car (if it had blown up).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.