Jump to content
CvGaming

Ban Request [A.V.F] KungFu


Ludwig
 Share

Recommended Posts

Request Information

Name: [A.P.D] Amadi E Lorenzo

Offender-Name: [A.V.F] KungFu

Date: 2015-09-28

Reason: RDM. Vi jagar efter dem eftersom vi tror att de kör olagligt. När vi båda kraschar hoppar de ut direkt och skjuter Amadi utan engage.

Proof: https://www.youtube.com/watch?v=MCQtNYE97gw&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Personally i think the VDM rule shouldn't apply anymore. Bohemia removed damage on the fueltank in a recent patch. Vehicles won't explode from bullets nor ramming. The VDM rule was there basically just because vehicles would explode really easily from just the slightest touch. Therefore i see no harm in them doing a pit-maneuver to bring the vehicle to a stop. They used sirens and lights afterall.

 

(If a vehicle actually explodes it's because of heavy de-sync. #arma)

Link to comment
Share on other sites

Ludwig här tror jag det blivigt ett litet missförstånd, när lagens långa arm jagar mig i högsta hugg med blåljus är det förståligt att dom vill ta fast mig! Men tekniskt sätt när ni är 3 poliser i en Hatchback sport och rammar ner min Truck Box så ser jag det som en engage av er i [A.P.D] därav mitt hastiga beslut. Tänker låta eran VDM gå för den här gången men tänk på det i framtiden att de är emot reglerna att VDM:a. Det är inte jag som satt regeln dessvärre men var vänlig att se bilden nedan! Med vänliga hälsningar BOSS_BEARD :wub:

 

 

77501b888392c0224315e12579a24f13.png

Edited by BOSS_BEARD
new nick in-game / forums
Link to comment
Share on other sites

Så du erkänner att ni VDM:a mig? jadu Ludwig då förstår jag inte riktigt vad problemet är? :wacko:

Ni och ni, jag körde inte bilen och även om ni nu tycker att det är VDM så ger det inte en automatisk engage utan då får ni ju säga något och inte bara skjuta.

Link to comment
Share on other sites

vet att jag inte ska kommentera men om polisen skulle jaga mig så känns det mer logisk att jag hoppa ut och skjuter polisen och inte hoppa ut och säger "ge upp eller dö" sen skjuter men det är troligtvis bara jag som tänker så :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

vet att jag inte ska kommentera men om polisen skulle jaga mig så känns det mer logisk att jag hoppa ut och skjuter polisen och inte hoppa ut och säger "ge upp eller dö" sen skjuter men det är troligtvis bara jag som tänker så :rolleyes:

Ye, men du vet också reglerna Fisk :) 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.